دادگستری ها بیش از 2 میلیون مترمربع فضای اداری نیاز دارند

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه گفت: نیاز دادگستری استانها به فضای اداری و قضایی چهار میلیون متر مربع است که 1.8 میلیون متر مربع آن ساخته شده است.

نوروز کهزادی روز پنجشنبه در گردهمایی معاونین مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری های کشور در مشهد افزود: با توجه به تخصیص بودجه در برنامه پنج ساله ششم حدود 820 هزار مترمربع نیز به تدریج به این فضا افزوده می شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقدامات گسترده و متنوع توسط بخشهای مختلف از جمله معاونت مالی دادگستری های سراسر کشور در زمینه خرید کالاهای ساخت داخل و حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی انجام شود.

وی گفت: خودداری از خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی، اهتمام به خرید کالای ایرانی و رعایت اصول صرفه جویی و مصرف بهینه از اقدامات معاونت مالی قوه قضائیه در این زمینه است.

کهزادی با بیان اینکه خصومت دیرینه آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر است افزود: انقلاب اسلامی با دستاوردهای بزرگ خود هیمنه آمریکا را به چالش کشیده است.

وی بیان کرد: هدف آمریکا از وارد آوردن فشارهای بی امان به ایران منصرف کردن مردم و مسئولان از پیمودن راه رشد و تعالی است، آمریکا نمی خواهد و نمی تواند شاهد وجود ایران قدرتمند و پیشرو در زمینه های مختلف علمی و عملی باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی گسترده جهان غرب برای مقابله با نظام اسلامی گفت: در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بصیرت، وحدت، همدلی و کار و تلاش جمعی هستیم و در این شرایط انجام اقدامات متنوع به ویژه از سوی دولت ضروری است.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *