سارق شب رو در مشهد دستگیر شد/اژگونی مینی بوس در جاده درگز 14 مصدوم داشت

سارق شب رو در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل اصلی سرقتهای شبانه لوازم خودرو در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: در پی گزارش سرقت سریالی لوازم خودروهای سواری در محدوده بلوار مصلا، شهید شیرودی، 17 شهریور، شهید رستمی، خیابان یاران و نسترن مشهد تحقیقات پلیس آغاز شد.

وی گفت: ماموران کلانتری مصلا در این عملیات با کنترل و مراقبتهای نامحسوس عامل اصلی این سرقتها را شناسایی و در حال ارتکاب سرقت دستگیر کنند. متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد تا کنون به دهها فقره سرقت اعتراف کرده است.

117 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه اتوبوس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس بیش از 117هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 192 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ حمزه ذوالفقاری افزود:در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تحقق شعار سال؛ حمایت از کالای ایرانی در 48ساعت گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بجستان – فیض آباد به یک دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در بازرسی دقیق از این خودرو تعداد 117 هزار و 800 عدد نخ سیگار خارجی و قاچاق به ارزش 192میلیون ریال کشف و ضبط کردند. در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

اژگونی مینی بوس در جاده درگز 14 مصدوم داشت

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی خودرو مینی بوس در جاده درگز به کلات 14 مصدوم به جا گذاشت.

شهرام طاهر زاده افزود: در پی این حادثه که عصر امروز بعد از دوراهی چرم کهنه در نزدیک جاده درگز به کلات روی داد، سه دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: پنج نفر از مجروحان این حادثه با بالگرد 115 به بیمارستان طالقانی مشهد و 9 نفر دیگر هم ابتدا به بیمارستان حضرت امام حسن (ع) کلات و سپس به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند. علت حادثه در دست بررسی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *