اعضای چراغ قرمز در مشهد دستگیر شدند/پبر زن 70 ساله بخاطر مهریه عروس خانم خودش را دار زد!/مجروحیت 6 نفر بر اثر ریزش آوار در شهرک صنعتی بینالود

واژگونی خودرو در سبزوار پنج مصدوم داشت

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی خودرو تیبا در جاده سبزوار- نیشابور، ظهر چهارشنبه منجر به مصدومیت پنج سرنشین آن شد.

سعید فکور افزود: این حادثه در کیلومتر 60 محور سبزوار- نیشابور روی داد که با اعزام عوامل اورژانس، مصدومان حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به وسیله 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

اعضای چراغ قرمز در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای یک باند سرقت از خودروها معروف به ‘چراغ قرمز' در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار قادر کریمی افزود: با دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت کیف، گوشی تلفن همراه و غیره از خودروها در پشت چراغ قرمز توسط موتورسواران، موضوع در دستور قرار گرفت. با ردزنی های اطلاعاتی سرکرده این گروه به نام ‘هادی' شناسایی و دستگیر شد.

سردار کریمی افزود: متهم در بازجویی ها ضمن معرفی 3 همدست دیگر خود تا کنون به 80 فقره سرقت اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: طبق اظهارات متهمان، آنها اموال مسروقه نظیر گوشی های تلفن همراه را به 2 مالخر خارجی برای انتقال و فروش در افغانستان تحویل می دادند.

سردار کریمی گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

اعضای باند فروش سلاح در مشهد دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: سه عضو یک باند فروش سلاح در مشهد دستگیر شدند.

قاضی حسن حیدری، افزود: با دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش سلاح در مشهد موضوع با دستور قضایی در دستور کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با ردزنی های انجام شده 3 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها 54 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 8 قبضه کلت جنگی، 700 کپسول سلاح های گازی غیرمجاز، تعداد زیادی افشانه، شوکر و باتوم های فلزی کشف و ضبط شد.

قاضی حیدری با بیان اینکه این افراد سلاح ها را از غرب کشور برای فروش به مشهد وارد می کردند، افزود: تحقیقات بیشتر برای شناسایی عاملان اصلی این باند ادامه دارد.

پبر زن 70 ساله بخاطر مهریه عروس خانم خودش را دار زد!

در حالی که پیرزن 70 ساله ای به خاطر مهریه عروسش خود را در منزل مسکونی حلق آویز کرده بود، مرد 42 ساله ای نیز در یک حادثه دیگر و به خاطر برخی مشکلات خودکشی کرد.

حدود ساعت 4 بعد از ظهر روز گذشته، ماجرای حلق آویزی پیرزن 70 ساله ای در خیابان چمن مشهد بهقاضی ویژه قتل عمد گزارش شد. بررسی های مقدماتی قاضی احمدی نژاد در منزل مسکونی (محل حلق آویزی) نشان داد که پیرزن 70 ساله به خاطر ترس از این که عروسش مهریه خود را به اجرا گذاشته و احتمال دارد منزل مسکونی اش را از دست بدهد، دست به خودکشی زده است.

این پیرزن با گذاشتن چهارپایه ای در حیاط منزل و با یک رشته طناب خود را از میله آهنی حلق آویز کرده بود که تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد. گزارش خراسان حاکی است: هنوز بیشتر از 3 ساعت از این ماجرا نگذشته بود که خودکشی مرد 42 ساله ای در منطقه اقدسیه مشهد به قاضی ویژه قتل عمد گزارش شد. بررسی های قاضی احمدی نژاد بیانگر آن بود که مرد مذکور به دلیل برخی مشکلات اقتصادی خود را از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی به پایین انداخته است.جسد این مرد متاهل که دارای 2 فرزند نیز بود برای تعیین علت دقیق مرگ در حالی به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات مقام قضایی نیز درباره چگونگی وقوع این حادثه تلخ ادامه دارد.

 

دستگیری 12نفراز شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد خبر داد: 12 نفراز شرکت کنندگان در یک نزاع دسته جمعی در تایباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تایباد گفت:این اراذل و اوباش شب گذشته در یک نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به ضرب و شتمو تخریب اموال عمومی در یکی از خیابان های شهر تایباد شد، دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود:از این افراد چند قبضه سلاح سرد شامل چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد ومتهمان برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

مجروحیت 6 نفر بر اثر ریزش آوار در شهرک صنعتی بینالود

ظهر روزگذشته اسکلت آهنی یکی از بخش‌های در دست ساخت یک کارگاه صنعتی در شهرک صنعتی بینالود دچار ریزش شد و به جراحت شش نفر انجامید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این حادثه که ساعت 10:15 روزگذشته در یک کارگاه در شهرک صنعتی بینالود رخ داد، شش نفر مصدوم شدند که با کمک امدادگران پایگاه امدادی هلال احمر ابرش به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.

اسماعیل بهمن آبادی با بیان اینکه مصدومان دچار ترومای سر، سینه و پا شده بودند، افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

واژگونی خودرو در قوچان یک کشته و سه مجروح داشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفت: در حادثه واژگونی خودرو پژو 207 در محور قوچان – چناران یک نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

سعید فکوری افزود: این حادثه ساعت 20 و 45 دقیقه دیشب در 45 کیلومتری محور قوچان – چناران روی داد که عوامل امدادی پس از حضور در محل اقدام به عملیات رهاسازی کردند که یکی از سرنشین خودرو در دم جان باخته بود.

وی تصریح کرد: اقدامات درمانی اولیه بر روی 3 مصدوم حادثه انجام شد و سپس مصدومان توسط عوامل اورژانس 115 به مرکز درمانی چناران انتقال داده شدند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *