نام تقی‌زاده خامسی در لیست کاندیداهای شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران 28 تن را بعنوان کاندیدای پست شهرداری پایتخت انتخاب کردند که در میان آنها نام قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد هم به چشم می‌خورد.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه «اعضای شورا 28 نفر از کاندیداهای خود را در لیست اولیه انتخاب کرده‌اند که قرار است از میان آنها 7 گزینه نهایی انتخاب شود»، اظهار کرد: آقایان افشانی، علی اوسط هاشمی، انصاری لاری، مرتضی بانک، بیطرف، پنجه فولادگران، تبادار، ترک نژاد، تقی زاده، تندگویان، محمود حجتی، سید محمود حسینی، حقانی، حناچی، خواجه نصیر، مصطفی سلیمی، عارف، فرشید گلزاری، حسینی مکارم، مهرعلیراده، مقیمی، مناف هاشمی، حجت اله میرزایی، سید جعفر موسوی،  رضا ویسه،  مرعشی ، واعظ مهدوی و محسن هاشمی کاندیدای پست شهرداری تهران هستند البته عارف و محسن هاشمی درخواست کرده بودند که نامشان در میان کاندیداها نباشد.

وی با بیان اینکه «امروز صبح جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر برگزار و بحث حضور و یا عدم حضور محسن هاشمی به عنوان کاندیدا در میان گزینه‌های شهرداری مطرح شد»، گفت: با توجه به اینکه اعضای شورا مایل بودند که وی در شورا بماند براین اساس رای گیری استمزاجی انجام و مقرر شد وی در شورا بماند.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که اعضای شورای شهر چه اصراری دارند که محسن هاشمی در شورا بماند، گفت: در هر حال افراد باید بپذیرند که به عنوان نماینده مردم انتخاب شده‌اند و بعد از انتخابات توافق کردیم که کسی از شورا خارج نشود  و این ربطی به میثاق نامه ندارد .

 

همچنان از تصمیم تقی‌زاده خامسی بی‌اطلاعیم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد می‌گوید اطلاعی از تمایل شهردار مشهد برای ماندن یا نماندن در میان نامزدهای شهرداری تهران ندارد.

محمدرضا فرهادی‌نیا با اشاره به قطعی‌شدن حضور شهردار مشهد در میان نامزدهای شهرداری تهران، اظهار کرد: آقای تقی‌زاده خامسی تاکنون اظهار نظری در این خصوص نکرده‌اند، لذا نمی‌دانیم نظر و تمایل شخصی ایشان در این زمینه چیست.

وی ادامه داد: پیش از این نیز انتظار می‌رفت نام آقای تقی‌زاده خامسی در میان نامزدهای شهرداری تهران قرار گیرد، چراکه ایشان از جمله شخصیت‌های اصلاح‌طلب بوده که حدود 10 سال در دوان درخشان شهرداری تهران در 3 معاونت شهرداری تهران مدیریت کردند.

فرهادی‌نیا با بیان اینکه «آقای تقی‌زاده خامسی تنها شهرداری است  که در این لیست قرار دارد»، تصریح کرد: ایشان در شش ماه اخیر که در شهرداری مشهد کار کرده‌اند کارنامه درخشانی داشته‌اند و این نشان از انتخاب شایسته اعضای شورای شهر مشهد دارد و باید به آنان تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود مردم مشهد حق دارند از ادامه حضور آقای تقی‌زاده خامسی در این شهر استفاده کنند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *