مگر سیب سرخ برای مشهد حیف است

در شرایطی که پایتخت بدون سکان دار روزها را به شب می رساند، گزینه‌های متعددی برای راهیابی به ساختمان بهشت مطرح هستند. یکی از گزینه‌هایی که این روزها توسط شورای شهر تهران مطرح شده است مهندس تقی زاده خامسی است.

اعضای شورای شهر تهران در صدد هستند تا موافقت این شهردار معتدل و کاردان را برای کلیدداری پایتخت جلب کنند.

البته که این موضوع نشان از موفقیت خوب بلکه عالی شورای اسلامی مشهد مقدس در انتخاب شهردار و توفیق جناب تقی زاده خامسی در مدیریت شهری همراه با حفظ اعتدال سیاسی و اجتماعی دارد. قطعا این مساله نشان دهنده انتخاب صحیح اعضای شورای شهر و توانمندی شهردار مشهد است.

جبهه مردمی «مشهد برای همه» ضمن تبریک این موفقیت به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد مقدس در مدت کوتاه قبول مسئولیت امید به ادامه توفیق دوره درخشان در مدیریت شهر امام مهربانی ها دارد.

ضمن درخواست از شورا و شهردار مشهد که علاوه بر توفیق اداره پایتخت معنوی ایران اسلامی خادمی زائرین و مجاورین ولی نعمت و اعتبار ایران و ایرانی ها نصیب شان شده است در حال حاضر بهترین تصمیم ادامه کار مهندس تقی زاده خامسی در شهر علی بن موسی الرضا(ع)است.

و البته در پاسخ به انتخاب اعضای شورای شهر تهران که جلوه سیاسی پررنگی دارد باید گفت: آیا سیب سرخ برای شهر مجاورین و زائرین امام رئوف شهری حیف است؟ مشهد شهری متعلق به همه ایرانیان بلکه مسلمانان جهان است.

 

 

محمد حسین روشنک
دبیر جبهه مردمی مشهد برای همه

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *