حذف 9 نفر از 13 کشتی‌گیر خراسانی در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی

کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار خراسان‌رضوی در مسابقات کشتی انتخابی تیم ملی عملکرد چندان خوبی را نداشتند.

مرحله اول مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان طی دو روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

این در حالی بود که از بین 13 کشتی‌گیر خراسانی فقط سه نفر موفق به حضور در فینال این رقابت‌ها شدند، یک نفر راهی رده‌بندی شد و بقیه کشتی‌گیران از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بازماندند.

در این مسابقات تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی با ترکیب مسلم نادری‌خادم، امید قادری و محمدحسن حسینی به‌ترتیب در اوزان 55، 63 و 72 کیلوگرم شرکت کردند که درنهایت تنها مسلم نادری‌خادم موفق شد، در وزن خود با شکست رقبا به قهرمانی برسد و دو فرنگی‌کار دیگر از دور مسابقات حذف شدند.

در کشتی آزاد نیز تیم استان با ترکیب امین خدابخش، سعید صفائیان، رضا قنبرزاده‌، هاشم مختاری، شعیب سلیمانی، محمد متقی‌نیا، علی ابراهیمی، ارسلان تاتاری، اسماعیل نجاتیان، و احمد میرزاپور در اوزان مختلف شرکت کردند که درنهایت از بین این آزادکاران نیز در فینال و در 92 کیلوگرم ابراهیمی از خراسان‌رضوی با نتیجه 7 بر 2 مغلوب حریف خود شد تا به نایب قهرمانی برسد .

در 97 کیلوگرم هم اسماعیل نجاتیان دیگر آزاد کار خراسانی با شکست 6بر4 رمضانیان به قهرمانی این وزن رسید و محمد متفی‌نیا نیز در ۷۹ کیلوگرم مقام سوم را به‌دست آورد تا از بین 13 کشتی‌گیر حاضر در مسابقات فرنگی و آزاد تنها ۴ نفر موفق به کسب مدال شوند.

نفرات اول، دوم و سوم مشترک این رقابت‌ها، مجوز حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را به‌دست آوردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *