انهدام باند توزیع چک پول‌های جعلی در چناران

دستگیری 2 سوداگر مرگ در قوچان

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان قوچان گفت : در بازرسی از یک دستگاه پژو 207 مقدار 33 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود: با کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد افیونی با یک دستگاه پژو 207 در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

وی گفت: ماموران این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی حامل مواد را در محور چناران-قوچان رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عملیات، به خودروی حامل مواد در ورودی شهر قوچان دستور ایست داده، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

قدمگاهی گفت: ماموران پلیس پس از طی مسافتی خودرو را با علائم هشدار دهنده متوقف و ضمن دستگیری راننده و سرنشین در بازرسی از خودرو مقدار 33 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

 

انهدام باند توزیع چک پول‌های جعلی در چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت : در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از کسبه شهر گلبهار با چک پول‌های جعلی توسط 2 مرد و زنی جوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 قرار گرفت.

سرهنگ برات اویسی فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 پس از بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و با کنترل محل‌های احتمالی ترددشان، آن‌ها را در حال پرسه زنی در یکی از مراکز فروش شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات ماموران این فرماندهی ضمن دستگیری متهمان 84 فقره چک پول 500 هزار ریالی و 15 قطعه اسکناس جعلی 100 هزار ریالی کشف کردند.فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

 

کشف 187 راس گوسفند قاچاق در بردسکن

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: 187 رأس گوسفند از سه دستگاه کامیون در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی درونه این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور طبس – بردسکن به یک دستگاه کامیون بنز حامل دام زنده که از استان‌های جنوبی عازم مشهد بود مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران این فرماندهی پس از بازرسی مدارک بار خودرو تعداد 120 راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: در همین راستا ماموران ایستگاه بازرسی درونه روز گذشته در بازرسی از دو دستگاه کامیونت ایسوزو نیز تعداد 67 راس گوسفند قاچاق کشف کردند.

نظافتی افزود: ارزش ریالی احشام کشف شده یک میلیارد و 340 میلیون ریال برآورد شده است و افراد متخلف به دادسرا معرفی و احشام با هماهنگی قضائی تحویل پست قرنطینه اداره دامپزشکی شهرستان بردسکن شد.

 

ردپای 100 فقره سرقت پشت صحنه فریبکاری زن جوان و 2 مرد معتاد در مشهد

فر مانده انتظامی مشهد گفت : عاملان این سرقت‌ها از مدارک شناسایی مسروقه برای سرقت از فروشگاه و مراکز تجاری سوء استفاده می‌کنند.

ردپای 100 فقره سرقت پشت صحنه فریبکاری زن جوان و 2 مرد معتاد در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ اکبر آقا بیگی  افزود : با توجه به اهمیت این موضوع دستورات لازم صادر و تیم‌های دایره تجسس سرکلانتری پنجم پلیس مشهد با هدایت سرهنگ مختاری برای پیگیری این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد : افسران دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این ماموریت ضربتی با کنترل دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت، چهره سارقان را ترسیم و آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت : پلیس پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت‌های پوششی ، گردانندگان این باند که یک زن 28 ساله و 2 مرد جوان بودند را سوار برخودروی سواری ردزنی و دستگیر کردند.

آقا بیگی افزود : زن 28 ساله و همدستانش در تحقیقات اولیه خود مدعی شدند که از مدتی قبل با یکدیگر آشنا شده و نقشه سرقت‌ها را طراحی کرده‌اند.

وی ادامه داد : تحقیقات بعدی از اعضای باند نشان داد متهمان به عنوان خریدار به فروشگاه‌ها و مراکز تجاری مراجعه و با بهانه نشان دادن کالای انتخاب شده به اعضای خانواده که داخل خودرو هستند یکی از مدارک شناسایی سرقتی را به امانت گذاشته و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت : پلیس با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار داد که در نتیجه مقادیر زیادی اموال مسروقه از آثار 100 فقره سرقت کشف شد.

 

713 کیلوگرم مواد مخدر در مسیر خراسان رضوی ضبط شد

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف 713 کیلوگرم مواد مخدر در مسیر خراسان رضوی خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: پس از ردزنی اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مشخص شد این محموله از سیستان و بلوچستان قرار است به خراسان رضوی منتقل شود.

وی گفت: پلیس خراسان رضوی با کسب نیابت قضایی وارد عمل و درعملیاتی در شهرستان هامون سیستان و بلوچستان ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو 488 کیلوگرم هرویین، 100 کیلوگرم تریاک و 125 کیلوگرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: همچنین در این عملیات چهار نفر دستگیر و دو اسلحه کلاشنیکف، شش خشاب و 176 فشنگ جنگی نیز کشف شد. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. شش و نیم تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی کشف شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *