ورزشگاه ثامن زیر کشت می‌رود

کوروش صبوریان از آغاز ترمیم ورزشگاه ثامن در بهار ۹۷ خبر داد و گفت: قطعا این ورزشگاه را برای فصل بعد لیگ برتر در اختیار نخواهیم‌داشت.

وی در رابطه با شرایط باشگاه پدیده تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در خراسان رضوی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر، شهرداری، استانداری و… ورود خوبی به بحث حمایت از تنها سهمیه باقیمانده خراسان رضوی در سطح نخست فوتبال کشور داشتند.

او افزود: خوشحالم که همه مسئولان احساس کردند که ورزش می‌تواند همدلی و اتحاد را رقم بزند. امیدواریم با قول‌های مساعدی که داده‌شده در تمام رشته‌های ورزشی در سطح لیگ برتر تیمداری کنیم. قول‌های بزرگ و خوبی داده شده و به آینده به شدت امیدواریم.

صبوریان تاکید کرد: با توجه به افزایش بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان هم برای خراسان رضوی در نظر گرفته، شخصا به سال ۹۷ و رقم خوردن اتفاقاتی خوب و شیرین برای ورزش خراسان امیدوارم. بخشی از طرح‌های عمرانی نیز امسال به سرانجام می‌رسد. مخصوصا در خصوص رشته‌هایی مثل کاراته، ووشو، صخره‌نوردی و … با توجه به قولی که دادیم کار را به پایان خواهیم‌رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به آغاز ترمیم ورزشگاه ثامن گفت: برای فصل بعد قطعا ورزشگاه ثامن را به واسطه آغاز روند ترمیمش در اختیار نخواهیم‌داشت.

صبوریان گفت: تک‌ستاره‌های تیم ملی کشورمان در رشته‌های ورزشی مختلف متعلق به استان خراسان رضوی است. ورزشکاران ارزنده‌ای مثل محجوب، تفتیان، نسیمی‌شاد، دانشور، غلامپور و … خراسانی‌ هستند. اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی چند برابر فدراسیون‌ها از ورزشکاران ملی‌پوشش حمایت کرده و با اینکه بازیکن وقتی ملی‌پوش می‌شود، زیر نظر فدراسیون قرار می‌گیرد اما آنها را رها نکردیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی خوبی در خصوص بررسی مباحث علمی در ورزش با همکاری دانشگاه فردوسی خواهیم‌داشت که فکر می‌کنم خروجی مناسبی برای ورزش و ورزشکاران استان خواهدداشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *