مهاجری: قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم

محمدرضا مهاجری بعد از شکست تیمش مقابل فولاد در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و حتی در دقایقی بهتر عمل کردیم اما چند جلسه تمرین نکردن در این باخت تأثیر داشت.

وی افزود: ما در این بازی در شرایطی که می‌توانستیم بازی را در دست بگیریم، روی تیزهوشی بازیکن حریف یک پنالتی برای آنها گرفته شد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتقاد از شاگردانش خاطرنشان کرد: امیدوارم این باخت درس عبرتی باشد برای بازیکنان ما که با جدیت بیشتری تمرینات را پشت سر بگذارند. اگر قرار باشد ما در لیگ بمانیم بازیکنان باید با جدیت تمام در تمرینات حضور پیدا کنند و شاهد تمرین نکردن آنها نباشیم. فکر کنم آنها فهمیدند که با این روند کاری پیش نخواهیم برد و مسئولان نیز باید بیشتر از این به وضعیت باشگاه رسیدگی کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم شرایط را تغییر داده و به روزهای اوج خود برگردیم.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که “آیا تیمش در لیگ خواهد ماند یا خیر؟” گفت: ما قطعاً در لیگ باقی می‌مانیم، در این مورد شک نکنید. ما وضعیت فوتبالی‌مان بحرانی نیست، بلکه باشگاه مشکل دارد. ما به‌طور قطع در دو بازی آینده نتیجه لازم را خواهیم گرفت و در لیگ باقی خواهیم ماند.

وی در پایان در ارتباط با این‌که “حذف 6 امتیاز از پدیده اتفاق خواهد افتاد یا نه؟” عنوان کرد: نه، فکر نمی‌کنم دوباره از ما امتیاز کم شود و قضیه ایگور پراهیچ حل می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *