کابینه دوازدهم باید باتحرک‌تر باشد

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی‌گفت: نیاز به تغییراتی در کابینه وجود دارد چرا که دولت دوازدهم باید دولتی با تحرک‌تر و پویاتر باشد و از نیروهای جوان و لایق انقلابی بیشتر استفاده شود تا به هیات دولت تحرک ویژه‌ای دهند.
حمید بنایی با بیان اینکه اولویت دولت دوازدهم در مسائل اقتصادی باید مشارکت بخش خصوصی باشد، افزود: خیلی از پروژه‌های عمرانی ناتمام مانده‌اند و باید تحول چشمگیری در حوزه اجرایی و عمرانی‌شان اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به اینکه نیاز به اقتصادی پویا و فعال داریم و در بحث اشتغال چندان موفق عمل نکرده‌ایم، افزود: این مشکلات در شهرستان‌ها بیشتر دیده می‌شود، برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری لازم است تا تمامی‌نیروهای کشور دست به دست هم دهند و با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم مشکل اشتغال و معیشت مردم به ویژه دهک‌های پایین جامعه را رفع کنیم.

در حوزه پروژه‌های عمرانی کشور باید تحول چشمگیری در دولت آینده اتفاق بیفتد.

ادامه دیپلماسی برای زدودن ایران‌هراسی

وی ضمن بیان این مطلب که تمرکز سیاست خارجی همچنان می‌بایست بر سه اصل عزت،‌ حکمت و مصلحت باشد، بیان کرد: همچنان برخی کشورها پروژه ایران هراسی را دنبال می‌کنند و لازم است با قدرت در زمینه دیپلماسی فعالیت کنیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه شکرخدا با درایت مقام معظم رهبری و همت تمامی‌نیروهایی که در کشور وجود دارند، امروز کشوری امن،‌ مستقل و باقدرت هستیم، عنوان کرد: می‌بایست با همکاری دولت و مجلس بتوانیم مسئله اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را نهادینه کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به جایگاه زنان شد و امیدواریم همچنان این روند ادامه پیدا کند

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *