دروازه‌بان جوان مشکی‌پوشان به دنبال اثبات جایگاه

محمدرضا کرمی دروازه‌بان جوان مشکی‌پوشان در رابطه با چرایی عدم حضور خود پس از بازی خوبی که برابر استقلال تهران در دور رفت انجام داد، گفت: این نظر کادرفنی بود. من افت نکردم ولی از بعد از آقای مرزبان، آقای عنایتی چندان اعتقادی به جوانان نداشت. حالا هم با آقای مهابادی شرایط خوب است و امیدوارم بیشتر بازی کنم.

وی در مورد اینکه در مقابل استقلال شانس بازی دارد یا خیر افزود: «نمی‌دانم و بستگی به نظر کادر فنی دارد. هیچ بازیکنی از بازی نکردن راضی نیست ولی به تصمیم کادرفنی احترام  می‌گذارم.»

مشکی‌پوشان فصل را در شرایطی با میثاقیان آغاز کرد که ناصری و عین افشار گلرهای اول و دوم تیم بودند، پس از مصدومیت ناصری، عین افشار سنگربان این تیم شد و با حضور مرزبان، کرمی فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را مقابل استقلال پیدا کرد ولی در ادامه با تغییراتی که رخ داد، بار دیگر عین افشار سنگربان اول تیم شد.

در حال حاضر مشکی‌پوشان به عنوان نامزد اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به شمار می‌رود و شکست برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به منزله تیر خلاص برای آنها به شمار خواهد رفت. از همین رو شاید داود مهابادی که در مدت حضورش از عین افشار به عنوان سنگربان اصلی تیم بهره برده است، در مقابل استقلال تهران برای بالا بردن انگیزه‌های تیم بار دیگر به این گلر جوان و سایر بازیکنان کم تجربه‌تر تیم میدان دهد تا شاید با استفاده از انگیزه دادن به بازیکنان بتواند در ورزشگاه آزادی کاری سخت را مقابل شاگردان شفر انجام دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *