استقبال بی‌نظیر مردم از برنامه‌های استقبال از بهار 97

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: اعداد و ارقام گزارش شده حکایت از استقبال بی‌نظیری نسبت به سنوات گذشته دارد و این نشان می‌دهد، کیفیت گردشگری با برنامه‌ریزی ارتقا یافته است.

بتول گندمی ضمن ابراز رضایت از برنامه‌های مختلف استقبال از بهار سال 1397، گفت: در حوزه فرهنگی تاثیر بیشتری را امسال در برنامه‌ها توانستیم ببینیم؛ و برنامه‌ها با استقبال و اقبال بیشتری مواجه شده بود مانند خیابان غذا، کارناوال هفت خان، ایستگاه‌های استقبال از زائر، که ایستگاه‌های استقبال از زائر در گذشته هم بوده است اما امسال رویکرد کاملا متفاوت بود.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام گزارش شده حکایت از استقبال بی‌نظیری نسبت به سنوات گذشته دارد و این نشان می‌دهد علی‌رغم مدت کوتاهی که ورود پیدا کرده، کیفیت گردشگری به صورت مشخص خیلی جدی و خیلی با برنامه، بوده است.

عضو شورای شهر مشهد پیرامون برنامه‌های هنری استقبال از بهار گفت: تئاترهای خیابانی و کارهایی که صورت گرفته بود و همچنین المان‌ها، گرچه تعداد المان‌ها کم بود و نتوانست از نظر تنوع و تعداد نظر مردم را جلب کند اما باز هم متفاوت بود و نمایشنامه‌های امسال که اجرا شده بود، رضایت شهروندان را به همراه داشت.

گندمی، در حوزه اجرای برنامه های فرهنگی، کارهایی که در بوستان‌ها و پارک‌ها صورت گرفته بود را متفاوت از گذشته دانست و افزود: نسبت به تزئین و آماده شدن شهر برای استقبال از بهار امسال با رویکردی که آقای شهردار داشتند و بحث استقبال از بهار با عنوان دختر بهار خیلی متفاوت‌تر بود و شعف و شادی بیشتری را می‌توانستیم در کاری که در میادین و بوستان‌ها صورت گرفته بود، دید.

وی ادامه داد: بنده حداقل می‌توانم بگویم که اکثر بوستانها و مراکز استقبال از بهار را که رفتم و البته خیابان غذا، با گلایه و انتقاد که مواجه نشدم هیچ بلکه با حجم زیادی از شهروندانی که کارهای انجام شده امسال تشکر می‌کردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس پیرامون تفاوت امسال نسبت به سال گذشته گفت: در سال‌های گذشته شهر آماده می‌شد برای بهار اما ارتباطی بین شهرداری و شهروندان خیلی برقرار نمی‌شد.

گندمی گفت: در بحث خیابان غذا، آماری که ما داریم چیزی حدود 125هزار نفر مراجعه کردند. یعنی یک کار کوچک شهرداری باعث ارتباط برقرار کردن شهرداری و شهروندان شده است.

وی در بحث استقبال از زائران عنوان کرد: اعداد و ارقام حکایت از این دارد که برنامه‌ها که تنوع بیشتری داشته است باعث توقف زائر و گفتگو می‌شود. مثلا در حوزه کارهایی که در خانه های تاریخی صورت گرفته بود نشان از این دارد که ارتباط خوب بوده است.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: از کمپ غدیر و محل‌های اسکان، تمام سرویس‌های خدماتی، حتی در شب‌های سرد، محل‌ها و نمازخانه‌ها را بازدید کردم. سطح بهداشت و کیفیت ارائه خدمات انصافا خوب بود. و فقط دو سه مورد شهروندانی بودند که نسبت به عدم وسعت خدمات برادر راستای برپایی چادرها و ساخت کانکس‌های بیشتر، گلایه داشتند. اما همه از فضای دلپذیر و مفرح پارک ها ابراز خوشحالی می‌کردند.

گندمی گفت: البته چندین بار در مصاحبه‌ها گفته‌ام که شهرداری حتما باید نظرسنجی کند و به یک خودارزیابی بپردازد چرا که این رضایتی که امروز حاصل شده است نباید باعث این شود که سطح خدماتمان در سال 98 به همین اندازه باشد و قطعا باید خدمات و ارائه برنامه‌ها متنوع تر و بیشتر و با یک کیفیت بالاتری صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: روز به روز هم باید برنامه‌هایی که تدوین می‌شود با نگاه به مردم و نگاه به این که مردم چه می‌خواهد باشد و این گونه نباشد که ما چه فکر می‌کنیم و ما چه چیزهایی را می‌توانیم انجام دهیم. توانستن ما و خواست ذهنی ما مهم نیست و این خواست مردم است که مهم است و این می‌تواند در اجرای برنامه‌ها به ما کمک کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *