از برترین های سال 96 جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی تجلیل شد

مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران، مربیان، داوران و کمیته‌های برتر هیئت جودو، جوجیستو کوراش خراسان‌رضوی با حضور مسئولان ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آئین تجلیل از برترین های جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در شب 16 اسفند ماه در سالن همایش های پدیده شاندیز برگزار شد.

در این مراسم با اهدای جوایزیادبودی از قهرمانان و مدال‌آوران ملی و بین‌المللی رده‌های سنی مختلف سال 96 خراسان‌رضوی در بخش بانوان و آقایان رشته‌های جودو، جوجیتسو و کوراش و همچنین برترین مربی، داور و کمیته‌های اجرایی هیئت استان تقدیر شد.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان  رضوی در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان، پیشکسوتان و اعضای خانواده بزرگ هیئت عنوان کرد: خوشبختانه در سال جاری افتخاراتی زیادی توسط قهرمانان استان در بخش آقایان و به ویژه بانوان کسب شده است، که با تلاش و پشتکار و همدلی بخش بزرگی از زحمتکشان این رشته میسر شده است.

حسین محمودی با یادی از استاد غلامرضا اسدی، سید رضا مرتضوی، اصغر دهقان و محمود زندروحانی پیشکسوتان ارزنده جودو خراسان رضوی، بیان کرد: حضور گرانقدر این سرمایه‌های انسانی و فنی ارزشمند همواره مایه امیدبخشی به مسئولان هیئت، مربیان سازنده و جوانان استان بوده و حاصل تلاش‌ها و پایه‌گذاری های آنان در گذشته موفقیت‌های روزافزون امروز ورزشکاران خراسانی را در پی دارد.

وی با تقدیر از تمامی اعضای خانواده جودواستان در بخش اداری، فنی، قهرمانی، مربیان ، داوری، آزمون، آموزش و همچنین تلاشگران شهرستان‌های مختلف، خاطر نشان کرد: خوشبختانه درخشش ها و موفقیت‌های شاخص ورزشکاران خراسانی رشته‌های جودو، جوجیتسو و کوراش در عرصه‌های مختلف و فعالیت‌های که توسط مسئولان کمیته های هیات در بخش های گوناگون انجام شده و رضایتمندی قابل قبولی را در ارزیابی‌های کشوری و استانی در پی داشته است که باید از که این عزم، اراده وهمراهی و همزبانی همگانی در خانواده بزرگ جودو استان قدردانی شود.

معاون امورتوسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم عنوان کرد: انصافا باید بگوییم که تلاش ها و اقدامات خوبی توسط هیات جودو، جوجیسوو کوراش استان در چند سال اخیر صورت گرفته  که همواره آن را جز هیات های برتر استان قرار داده است.

امیر زارعی با تقدیراز زحمت‌کشان این هیئت ادامه داد: مدال‌ها و افتخارات کسب شده توسط قهرمانان رشته‌های تحت پوشش این هیئت در سطح استان و کشور و حتی رقابت‌های بین‌المللی مختلف بسیار شاخص بوده و در کنار زحمات دست اندرکاران هیئت، مربیان و داوران زحمتکش استان، نقش موثری در در موفقیت و بالابودن جایگاه این هیئت در میان هیئت‌های ورزشی دیگر داشته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان سال 96 ورزش خراسان‌رضوی خبر داد و افزود: این مراسم در روز 21 اسفند ماه با همکاری شهرداری مشهد و اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی شده است و از برترین ها و افتخارآفرینان بین المللی رشته های مختلف سال جاری در دوبخش اقایان و بانوان تجلیل خواهد شد.

معاون امور توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به نقش پررنگ بانوان ورزشکار در کنار آقایان در افتخارآفرینی های ملی و بین‌المللی ادامه داد: امیدواریم به عنوان مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان هم در کنار تمامی هیئت های ورزشی بتوانیم بیش از گذشته در توسعه، گسترش ورزش و موفقیت ورزشکاران خراسانی مؤثر عمل کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *