رئیس جمهور با اساتید و نمایندگان به گفت‌وگو بنشیند

نماینده تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کشور صدها و هزاران استاد دانشگاه در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت و جامعه شناسی اریم. چه اشکالی دارد در یک جلسه رییس جمهور مقابل 10 استاد دانشگاه و نماینده مجلس بنشیند و به دغدغه های واقعی جامعه پاسخ دهد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی رکود اقتصادی و اشتغال را به عنوان دو دغدغه اساسی مردم یاد کرد و افزود: رییس جمهور باید به طور مشخص برنامه دولت خود برای خروج از رکود را توضیح دهد و برای این منظور هیچ مانعی وجود ندارد، نه فردی مانع رییس جمهور است و نه سنگ اندازی در این رابطه انجام می‌شود.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین دغدغه دیگر مردم، رهبر معظم انقلاب و نمایندگان مسئله اشتغال است. رییس جمهور می بایست برنامه مدون، شفاف و قابل اجرا داشته باشد و همه بدانند در حوزه های مختلف مانند مسکن، کشاورزی، تجارت، آی‌تی، گردشگری و … به چه نحو و میزانی دولت قصد دارد اشتغال ایجاد کند.

این عضو فراکسیون امید عنوان کرد: لازم است تا در یک گفتگوی تلویزیونی، رییس جمهور پاسخ های واضح و روشن در رابطه با مشکلات روزمره مردم همانند موسسات مالی اعتباری و بلاتکلیفی خانه های مسکن مهر بدهد.

وی بیان کرد: متاسفانه در گفت‌وگوی رئیس جمهور با مردم بجای این که مطالب اساسی مردم بیان تا پاسخ داده شود، بیشتر مسائل حاشیه ای مطرح شد و این حاشیه‌ها خیلی نمی‌تواند گره‌ای از کار مردم و کشور باز کند.

این عضو فراکسیون امید با بیان این که گفتگوی تلویزیونی دکترروحانی با مردم چالشی نبود، تاکید کرد: چنانچه قرار است گفتگو چالشی باشد، می بایست رییس جمهور مقابل اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس قرار بگیرد و پاسخگو  باشد.

نماینده مردم تربت جام، باخرز و تایباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رشیدپور یک مجری و کارشناس تلویزیونی است؛ ما در کشور صدها و هزاران استاد دانشگاه در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت، جامعه شناسی و … داریم، چه اشکالی دارد در یک جلسه رییس جمهور مقابل 10 استاد دانشگاه و نماینده مجلس بنشیند و به دغدغه های واقعی جامعه پاسخ دهد. چنین مصاحبه ای است که می‌تواند برای مردم و کشور ارزشمند باشد.
 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *