دوچرخه سواری خراسان رضوی در مسیر پیشرفت است

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از بازگشت تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان از مسابقات آسیایی از عملکرد این تیم که مربی‌گری آن بر عهده افسانه سجادی مربی مشهد تیم ملی است ابراز رضایت کرده است.

سجادی در خصوص عملکرد تیم ملی در این مسابقات اظهار کرد: از عملکرد خودمان راضی هستیم اما قطعا برای ادامه راه انگیزه‌های فراوانی داریم در حالی که دوچرخه سواری در بخش جاده نیاز به آمادگی و استقامت بالایی دارد ما توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و به گفته رئیس فدراسیون تا کنون بانوان ایرانی در این تورنمنت این چنین رکاب نزده بودند.

وی افزود: ما اگر کمی با تجربه تر بودیم حتی شانس کسب چند مال داشتیم که امیدوارم با عملکرد خوب ورزش کاران و استفاده از تجربیات این مسابقات در مسابقات پیش رو برای کشور افتخار آفرینی کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: بانوان دوچرخه سوار بیش از هرچیز نیاز به خودباوری و اعتماد به نفس داشتند که خوشبختانه با حمایت خوب فدراسیون و برگزاری اردو‌های متعدد شرایط فنی و آمادگی دوچرخه سواران به مرز مطلوبی رسید. امیدوارم با برگزاری اردو‌های منظم و با کیفیت در بعد فنی شرایط در آینده از چیزی که امروز کسب کرده‌ایم بهتر شود.

مربی مشهدی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با بیان اینکه از سال ٨۴ تا٩٠ به عنوان دوچرخه سوار در خدمت استان بودم ادامه داد: از سال٩٠ تا به الان به عنوان داوربا فدراسیون در بخش‌های مختلف همکاری داشتم، در سال٩۶ به عنوان مربی در کمپ فدراسیون جهانی کره شرکت کردم و پس از کسب عنوان بهترین مربی در سه اردوی استقامت و سرعت به عنوان مربی بانوان افتخار همکاری رو داشته ام در حال حاضر هم به عنوان مربی بانوان با تیم ملی استقامت کشورم به کشور میانمار برای مسابقات قهرمانی اسیا اعزام شدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط رشته دوچرخه سواری در خراسان رضوی در مسیر پیشرفت قرار گرفته و فعالیت‌های خوبی در این زمینه در دو بخش آقایان و بانوان انجام شده است. البته حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و ارتباط خوب با هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی سبب شده تا ورزشکاران بتوانند با شرایط خوبی در اردو‌های تیم ملی و مسابقات مختلف ملی و بین المللی حضور پیدا کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *