9 دی نباید صرف هزینه‌های سیاسی شود

عضو فراکسیون امید در مجلس با اشاره به اینکه حماسه نهم دی حمایت مردم از نظام و رهبری است، گفت: ۹ دی نباید صرف هزینه های جناحی شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی   با اشاره به بزرگداشت حماسه 9 دی، گفت: انقلاب اسلامی دارای دو شاخصه است؛ ابتدا اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به مردم است لذا حضور مردم در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، سایر مناسبت ها و غیره نمونه های از  این امر محسوب می شود که سبب شده نظام اسلامی با قدرت به پیش برود. دوم اینکه رابطه مثبت بین رهبری و مردم وجود دارد؛ به عبارتی همواره مردم از رهبری حمایت کرده اند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهم دی ماه پیام روشنی به همه طیف های سیاسی مختلف دارد، ادامه داد: باید اذعان کرد که طیف های سیاسی نباید مردم را فراموش کنند زیرا مردم اثرگذارترین مولفه در پیشبرد امور هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در جامعه باید مورد حمایت همه طیف ها قرار بگیرد، افزود: به عبارتی باید دیدگاه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نقطه اتصال و اشتراک همه جناح ها بدانیم.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهم دی نباید صرف هزینه های جناحی شود و هر جناحی آن را به خود منصوب کند، تصریح کرد: باید گفت که 9 دی حمایت مردم از نظام و رهبری است؛ بنابراین باید این اصل را بپذیریم که نهم دی نمادی از این مهم تلقی می شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز شیعیان و اهل سنت حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز حضور گسترده در مراسم 9 دی داشتند که نشان دهنده همراهی مردم با رهبر معظم انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: بر این اساس همه طیف های سیاسی باید تلاش کنند اختلافات کارشناسی را به سطح کلان جامعه نیاورند و باعث گسل و شکاف نشوند تا کشور از مسیری که طی می کند باز نماند.

image_print
728 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *