«نه به اغتشاش»

روزپنج شنبه مشهد و بسیاری از شهرهای کشور شاهد حضور گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور در حمایت آرمان‌های انقلاب و اعلام انزجار از اغتشاشگران اخیر بودند.

استاندار خراسان رضوی در این راهپیمایی ضمن تقدیر از حضور گسترده و خودجوش مردم مشهد در این راهپیمایی گفت: پیام این حضور چشمگیر که در کمتر از یک هفته پس از راهپیمایی 9 دی صورت گرفت؛ اعلام همبستگی و تجدید بیعت با نظام و رهبری است.

علی‌رضا‌ رشیدیان افزود: حضور پر تعداد مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، از تمامی قشرها با سلایق مختلف در این راهپیمایی؛ پاسخی کوبنده به اغتشاش گران و بدخواهان نظام ونشان گر اتحاد و همبستگی ملت ایران است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که اعتراضات باید در سایه امنیت مطرح شود، گفت: اعتراض برای حل یک معضل است؛ اما اغتشاش با هدف به هم ریختگی انجام میشود.

رشیدیان با بیان این که مردم اگر احساس میکنند مشکلی وجود دارد با طرح آن میتوانند مسئولان را در حل آن مساله یاری کنند، تصریح کرد: افرادی که به اغتشاش دست زدند، هدفشان شکست مردم و ملت ایران است.

وی تاکید کرد: مردم با هوشیاری اجازه ندادند این امر محقق شود و نشان دادند با وجود سرمایه­گذاری سنگین دشمن، هوشیارتر از گذشته عمل میکنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر دو پایه مهم جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته است، گفت: اصل جمهوریت برمبنای مردم و محور قرار دادن آنها برای انتخاب مسئولان کشور و اصل اسلامیت نیز به معنای اداره کشور بر اساس ارزش‌های اسلامی است.ارزش‌های دینی و الهی، کامل‌ترین قوانین برای رشد و توسعه زندگی انسانی به شمار می‌روند.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

حضور مردم برگ برنده نظام است

در بخش دیگری از این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حضور مردم در تمامی مراحل انقلاب برگ برنده جمهوری اسلامی ایران بوده هست و خواهد بود.

سید جواد حسینی افزود: حضور همه قشرهای مردم در روزهای آغازین انقلاب سال‌های 57، حضور بی‌بدیل مردم در دفاع مقدس، حضور مردم در جریان توسعه و سازندگی، حضور مردم در راهپیمایی‌ها و ایام الله مثل 22 بهمن، روز قدس و امروز نیز حضور مردم از همه قشرها، گروه‌ها، زن و مرد، پیر و جوان، اصول گرا و اصلاح طلب واعتدال به نام ایران و به نام جمهوری اسلامی و به حمایت از نظام و رهبری برگ زرین دیگری در تاریخ مشارکت مؤثر مردم ثبت کرد.

معاون استاندار با بیان اینکه راهپیمایان امروز انتقاد و اعتراض به مشکلات و نارسایی‌ها را حق مردم می‌دانستند اما در عین حال اغتشاش و آشوبگری را محکوم می‌کردند، اظهار کرد: فریاد و شعارراهپیمایان این بود که در کنار نظام و دولت از همه مشکلات عبور خواهند کرد. آن‌ها اعتقادشان این است که همه مشکلات با اتحاد و یکپارچگی ملت و دولت قابل حل است.

حسینی با بیان اینکه امروز حضور مردم یک نقطه کانونی اتحاد و اتصال ملت به یکدیگر را نشان می‌داد که در دو جهت مسیر حرکت را نشان داد، اضافه کرد: مسیر اول اتحاد ملت است و اینکه همه با هم هستند و ملت یکپارچه‌اند و دوستی و همگرایی آن‌ها مثال زدنی است و نقطه پیوند این دوستی و همگرایی هم انقلاب، نظام، ایران، رهبری و آرمان‌های انقلاب است و پاسداری از آنها و خون شهیدان‌شان همواره موجب اتحاد و اتصال آنها خواهد شد.

وی افزود: مسیر دوم این نقطه وحدت و کانون اتحاد، یکپارچگی در مقابل کسانی است که بدخواه این ملت و نظام‌اند. دشمنان قسم خورده‌ای که هر جا فرصتی می‌یابند قصد آشوب، برهم زدن امنیت و بدبینی مردم به نظام و ایران را در سر می‌پرورانند.حضور مردم مشهد و استان خراسان یک نه بزرگ به این اندیشه‌های بدخواهانه بود.

 

 

سرویس سیاسی «صبح امروز»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *