استکبار این توطئه را برنامه‌ریزی و هدایت کرد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: استکبار جهانی با توجه به عناد و دشمنی که با ملت و انقلاب اسلامی ایران دارد توطئه اخیر را برنامه­ریزی و هدایت کرد.

سردار یعقوبعلی نظری در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به واسطه منافع خود از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده میکنند.

وی ادامه داد: در ناآرامیهای اخیر نیز آنها با توجه به شرایط اقتصادی که نتیجه اعمال تحریمهایشان بر کشور است سعی در ایجاد فتنه گری داشتند که با حضور مردم در راهـپیماییهای نهم و چهاردهم دی علیه ناآرامیها موضوع به خوبی مدیریت و این توطئه خنثی شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مسئولان نیز به دور از سلایق شخصی، با همدلی و اتحاد و با پشتوانه مردمی این موضوع را مدیریت کردند.

وی افزود: ماهیت شعارهای سرداده شده در این تجمعات بیانگر این است که گردانندگان آن هیچ خط قرمزی جز منافع استکبار ندارند و به منافع ملی و اعتقادات ملت ایران توجهی ندارند.

سردار نظری ادامه داد: لیدران این جریان منافقان و سلطنت طلبان بودند که برخی جوانان و نوجوانان نیز به واسطه کم اطلاعی فریب آنها را خوردند. جوانان باید تاریخ را مرور کنند و بدانند منافقان جریانی بودند که اوایل انقلاب ١٧ هزار نفر را در کشور به شهادت رساندند و در مقابل صدام تعظیم کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *