اظهارات برخی مسئولین با وحدت سازگاری ندارد

امام‌جمعه خوشاب گفت: اظهارات برخی از مسئولان کشور بر دعوت مردم به وحدت و همدلی سازگاری ندارد. مسئولان به‌جای بیان مسائل پوچ و بیهوده به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بشتابند.

حجت‌الاسلام حیدرعلی یوسف‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه گرانی برخی از اقلام مورد نیاز مردم باید شیب ملایم داشته باشد نه اینکه افزایش قیمت‌ها کمر نیازمندان را بشکند، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راه نجات کشور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است.

امام‌جمعه خوشاب ادامه داد: امروزه برخی از بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران همکاری نمی‌کنند و با تسهیل روند ارائه تسهیلات زمینه‌های اشتغال‌زایی در کشور ایجاد می‌شود.

یوسف‌زاده با اشاره به اغتشاشات و ناامنی اخیر در برخی از شهرهای کشور، بیان کرد: اغتشاش‌گران با بهانه‌کردن گرانی و مشکلات اقتصادی مردم چند روزی ناامنی در کشور ایجاد کردند ولی با هوشیاری مردم تمامی فتنه‌های دشمنان در این حوادث نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مانع از سوءاستفاده دشمنان شوند.

 

 

منبع: فارس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *