کسب عنوان شرکت پیشرو در حوزه صیانت از حقوق شهروندی توسط شرکت برق منطقه ای خراسان

شرکت برق منطقه ای خراسان ، عنوان دستگاه پیشرو در حوزه صیانت از حقوق شهروندی در سال95 را در بین دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی کسب نمود.

آتشین معاون منابع انسانی و رییس کارگروه صیانت از حقوق شهروندی این شرکت با اعلام این خبر افزود: براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط استانداری خراسان رضوی ، طی مراسمی که به منظور تقدیر از دستگاه های برتر در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد ، شرکت برق منطقه ای خراسان درحوزه صیانت از حقوق شهروندی در سال95 به عنوان شرکت پیشرو معرفی گردید. مهندس آتشین در این مراسم اظهارداشت: امروزه برق جایگاه بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و اولین جلوه روشنایی در ایران، درحرم مطهر امام رضا (ع) بوده است. وی در ادامه جایگاه صنعت برق خراسان را تشریح نمود وگفت: شرکت برق منطقه ای خراسان در زمینه حقوق شهروندی اقدامات شاخصی را انجام داده و در انجام وظایف ذاتی، رعایت حقوق شهروندی و افزایش نشاط اجتماعی نیروی انسانی خود را مورد توجه قرار داده است.

در این مراسم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی و دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان بیان داشت: ایجاد اجماع عمومی واجتماعی در حوزه حقوق شهروندی ، عاملی  زمینه ساز برای تغییر و اصلاح در این حوزه است.

وی افزود: امروز با ایجاد حساسیت در حوزه حقوق شهروندی در همه بخش ها در واقع این اجماع ایجاد شده است و این امر خود عاملی برای اصلاح امور مردم و احقاق حقوق آنهاست.حسینی در ادامه گفت: توسعه تشکل های مردم نهاد در حوزه حقوق شهروندی بر عملکرد دستگاه ها می تواند به تحقق بهتر و سریعتر اهداف مربوطه منجر شود ودر این راستا باید کمیته حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استفاده از این ظرفیت را مد نظر قرار دهند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *