فضای مجازی سلاح دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به شکست سیاست‌های نظامی و اقتصادی استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی گفت: راهبرد جدید دشمن استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: دشمن در فضای مجازی با سیاه‌نمایی، بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی و معیشتی در پی ایجاد یاس و ناامید کردن جوانان از انقلاب است .

وی اظهار کرد: طراحان فضای مجازی دشمنان هستند که از طریق آن تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه، تزلزل در بنیان خانواده و رواج بی بندو باری در جامعه را دنبال می‌کنند.

خطیب جمعه سبزوار با شاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: ارتباط آشوبگران به یکدیگر از طریق فضای مجازی صورت گرفت و این فضا جریان اغتشاش‌ها را سرعت بخشید .

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی سرمایه گذاری کرده اند تا نسل جوان را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بدبین سازند، گفت: فضای مجازی باید به صورت صحیح استفاده شود .

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: مسئولان و مدیران کشور باید با رصد کردن مشکلات اقتصادی جامعه، عزم خود را بر رفع مشکل بیکاری و گرانی قرار دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *