وقتی میزبانی از مشهد گرفته شد!

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی، گفت: دلیل اینکه چرا میزبانی مشهد در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان تغییر کرد را نمی‌دانم.

«مهدی برادران»، در مورد اینکه بعد از چند وقت که برخلاف اعلام قبلی میزبانی رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا از مشهد گرفته شد شایعاتی در مورد دلیل این اتفاق مطرح شده، اظهار کرد: فدراسیون در این مورد پیگیری می‌کرد و من اطلاعی در این مورد ندارم. آزاد سرپرست جوانان این مسئله را پیگیری می‌کرد.

وی در مورد اینکه قرار بوده آنها میزبان باشند و بدون شک وقتی میزبانی را از آن‌ها گرفتند دلیل برای این مسئله اعلام کردند، خاطرنشان کرد‌: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و فدراسیون باید این مسئله را پیگیری کند. ما به عنوان هیئت فوتبال استان مشکلی با برگزاری این بازی نداشتیم باید ببینیم توافقات خودشان چطور بوده است. ما تابع سیاست فدراسیون هستیم.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که این یک حق طبیعی است که آن‌ها بعد از دو سه ماه که قرار بوده میزبان مسابقات باشند وقتی میزبانی را از دست دادند دلیل این مسئله را بدانند و او قطعا از این موضوع باخبر است،‌ عنوان کرد:‌ خیلی اتفاق خاصی نبوده است. چه چیزی باید بگویم سرپرست تیم جوانان از این مسئله با خبر است.

وی در مورد اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین‌های مشهد را تائید کرده است، عنوان کرد: زمین امام رضا(ع) و ثامن را در مشهد داریم.  زمین امام رضا (ع) که قطعا مورد تائید است اما به دلیل اینکه این مکان تازه بهره‌برداری شده امکان برگزاری متوالی مسابقات در آن وجود ندارد. همین حالا مسابقات لیگ برتر هر دو هفته در آنجا برگزار می‌شود. در مورد اینکه آیا نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد ورزشگاه ثامن تغییر کرده یا نه را من نمی‌دانم.

برادران در مورد اینکه آیا بحث همزمانی مسابقات با اربعین مطرح بوده است، گفت: خیر. چنین بحثی مطرح نبوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *