جوانگرایی، سیاست دولت دوازدهم است

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید بویژه در دور دوم جوانگرایی است. کاهش هشت ساله میانگین مدیریت‌ها در این دولت برنامه ریزی شده است.

سید جواد حسینی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و سابق سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: هر جا که جوانان وارد عرصه شده اند، منشا اثر گردیده اند و در این دوره نیز باید برای کاهش سن مدیریت و جوان سازی نیروها در این حوزه و استفاده از ظرفیت بانوان در 30 درصد از حوزه‌ها تلاش شود.
معاون استاندار اظهار کرد: زیرمجموعه‌های این معاونت باید نسبت به شناسایی بانوان و جوانان توانمند همت کنند و ما نیز به پیروی از دولت آمادگی داریم فضای لازم برای ورود آنان به حلقه مدیریت استان را فراهم کنیم.
وی گفت: مسئولیت‌هایی که به دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سپرده شده خاص و به گونه‌ای است که جز این مجموعه هیچ دستگاه دیگری آن را انجام نمی دهد.
حسینی افزود: دفتر سیاسی تقسیمات کشوری را انجام می‌دهد و تحلیل‌های سیاسی به روز استان را ارائه نموده، انتخابات برگزار می‌کند. سند راهبردی اقوام را با هدف تقریب مذاهب به عنوان سند راهبردی پیگیری می‌کند در عین آنکه وضعیت 800 هزار کارگر استان را رصد و مسائل آنان را بررسی نموده و فعالیت 320 هزار دانشجو در عرصه‌های سیاسی را ساماندهی می‌نماید.
وی با اشاره به راه اندازی خانه احزاب از سوی دفتر سیاسی اظهار کرد: این خانه باید کانون جریان‌های سیاسی و اجتماعی استان شود.
حسینی همچنین با اشاره به وضعیت فرمانداران استان گفت: در دولت تدبیر و امید 96.4 درصد فرمانداران تغییر کردند و فقط یک فرمانداری بدون تغییر ماند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارخراسان رضوی افزود: 91 درصد فرمانداران و 64 درصد بخشداران تغییر داده شدند و در مجموع 50 درصد فرمانداران و بخشداران استان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند و بیش از 90 درصد آنان در زمره خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌باشند.
وی ادامه داد: امروز 87 درصد مردم استان در آخرین نظر سنجی از وضعیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط دولت تدبیر و امید ابراز رضایت کرده اند.
وی با قدردانی از خدمات سید مسعود محولاتی مدیر کل سابق سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: وی طی سه سال گذشته با اخلاص، ایمان، اعتقاد و وفاداری کار خود را به انجام رساند و احمد قربانی نیز که به عنوان جایگزین ایشان انتخابات شده است فرد با تجربه، کارشناس و متخصص می‌باشد که در دوره فرمانداری گناباد هم بسیار خالصانه خدمت کرد و سال‌ها در اداره کل سیاسی وزارت کشور و در پست مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان قبل از تقسیم استان انجام وظیفه نمود.
مدیر کل سابق سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: مدیر و مسئول باید بار مسئولیت بزرگی را که بر عهده گرفته انجام دهد و خدمت به مردم را مبنای عمل قرار دهد .
سید مسعود محولاتی افزود: طی 32 سالی که در خدمت مردم خراسان بودم تلاش کردم صادقانه به وظیفه خود در خدمت به مردم عمل کنم.
مدیر کل جدید سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی هم گفت: امید است جای پای درستی برای گام برداشتن در این عرصه برای خدمت به مردم انتخاب کنم.
احمد قربانی ابراز امیدواری کرد: سرانجام کار و خدمت وی توام با رضایت خداوند و مردم باشد.
گفتنی است احمد قربانی مدت هفت سال فرمانداری شهرستان گناباد و سمت مدیر کلی سیاسی و انتخابات استانداری در دولت‌های هفتم و هشتم را در سابقه کاری خود دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *