وجود 45 مدرسه بی دانش آموز در گناباد

هادی محمد پور در نشست شورای آموزش و پرورش گناباد گفت: این واحدهای آموزشی به علت کاهش جمعیت روستاها و به تبع آن کاهش جمعیت دانش آموزی بدون استفاده مانده اند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته برخی روستاها در سه مقطع تحصیلی دانش آموز داشته اند، افزود: در حال حاضر برخی روستاها تنها در مقطع ابتدایی دانش آموز دارند.

محمدپور با اشاره به روند رو به تخریب این مدارس گفت: برای جلوگیری از تخریب این مدارس و استفاده بهینه از آنها، بهتر است با هماهنگی شورا و دهیاری روستا این مدارس با اهداف عام المنفعه، در اختیار افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت وجود مرکز رفاهی برای معلمان در گناباد گفت: به دلیل تجمیع خوابگاههای دانش آموزان فنی و حرفه ای گناباد، خوابگاه هنرستان علم و صنعت به صورت موقت تبدیل به مرکز رفاهی معلمان می شود.

فرماندار گناباد نیز با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مشارکتی در بخشهای مختلف گفت: این گونه تصمیمات مدیران موجب ایجاد آرامش در جامعه می شود.

محمدعلی نبی پور، اهمیت آموزش و پرورش و ارتباط آن با سایر نهادها و خانواده را یادآور شد و گفت: توجه به حوزه تربیت همراه با آموزش و هدفمندی برنامه ها در شورای آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *