اذیت و آزار دختر بی‌خانمان توسط پسر ۱۵ ساله/دستگیری دزدان خانه مادر بزرگ/سارق طلاجات کودکان در سرخس دستگیرشد

اذیت و آزار دختر بی‌خانمان توسط پسر ۱۵ ساله

سمیه ۱۸ ساله از ترس نامادری اش در یک گورستان ۸ روز را سپری کرد، اما سپس سر از خانه یک پسر ۱۵ ساله درآورد.

سمیه، ۱۸ ساله گفت: یکسال پیش نامادری ام با یک بهانه واهی برادر کوچکم را کتک زد من در حالت عصبانیت ساعت دیواری را برداشتم و با آن ضربه محکمی به سرش کوبیدم نامادری ام بیهوش شد و من که خیلی ترسیده بودم کیفم را برداشتم و از خانه فرار کردم.

این دختر ادامه داد: چند ساعت بعد پنهانی به بیمارستان رفتم و فهمیدم که نامادری ام به کما رفته است، احتمال می دادم که ماموران پلیس در تعقیب من باشند به همین خاطر به گورستان اطراف شهر رفتم و داخل یک قبر پنهان شدم چهار روز در گورستان ماندم تا این که وقتی برای تهیه نان از داخل قبر کهنه بیرون آمدم با پسر ۱۵ ساله ای آشنا شدم.

سمیه در ادامه بیان کرد: او مرا به ویلای پدریش برد که هیچ کس آن جا نبود ۸ روز با آن پسر در ویلا زندگی کردم، در آنجا او هرکاری که دلش می خواست با من انجام داد من هم چون جایی برای رفتن نداشتم طوری برخورد می کردم که از آن کارهای شیطانی لذت می برم، پس از آن وقتی فهمیدم نامادری ام بهبود یافته و کسی هم از من شکایت نکرده است، به خانه بازگشتم.

این دختر ادامه داد: مدتی بعد فهمیدم که تغییری در وضعیت جسمانی ام احساس کردم متوجه شدم که باردارم موضوع را تلفنی برای مادرم بازگو کردم و با کمک او به تهران رفتم و بدون این که کسی متوجه ماجرا شود جنینم را سقط کردم این در حالی بود که من دیگر با آن پسر ارتباطی نداشتم.

سیمه گفت: دوباره به شهر خودمان بازگشتم تا کنار برادر کوچک و پدرم زندگی کنم؛ از وقتی به مشهد آمده ام پسر نوجوان که آدرس خانه ما را داشت مدام به سراغم می آید و در حالی که به خاطر مصرف مواد مخدر توهم زا حالت طبیعی ندارد اقدام به فحاشی و ایجاد مزاحمت می کند و با آبروریزی نزد همسایگان قصد دارد هزینه های خرید مواد مخدر را از من بگیرد.

با اعلام شکایت این دختر بازپرس پرونده دستور دستگیری این پسر که نامش وحید است را صادر کرد.

باند 3 نفره سرقت لوازم خودرو دستگیر شدند

سرهنگ ابراهیم قربان زاده، جانشین رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: از چندی قبل گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودرو در سبزوار به فوریت های پلیسی 110اعلام شد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اعلام شکایت مالباختگان دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.

وی گفت: تیم های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سبزوار در این عملیات ضربتی با توجه به سرنخ های موجود ، 3عامل اصلی سرقت ها را شناسایی و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس آنان را دستگیر کردند.

قربان زاده گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به 35فقره سرقت اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

۱۸ نفر از اراذل و اوباش تایباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تایباد گفت:از عوامل ایجاد اخلال در نظم عمومی، ۱۸ تن اراذل و اوباش شهرستان تایباد در مدت ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: مأموران پلیس این شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به دستگیری این تعداد متهم شدند.

وی با بیان اینکه این افراد دارای سوابق متعدد کیفری بوده اند، افزود: در بازجوئی از پاتوق آن‌ها تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و اسپری ضبط شد و افراد دستگیر شده راهی مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی تایباد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، بیش از 600 موتور سیکلت علاوه بر 30 دستگاه خودروی سبک در این شهرستان توقیف شده است.

دستگیری دزدان خانه مادر بزرگ

سرکلانتر یکم پلیس مشهد گفت: نوه ناخلف و ۲ همدستش که به خانه مادر بزرگ دستبرد زده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ هادی عبدالهی سرکلانتر یکم پلیس مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری طرق مشهد دراقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حضور چند نفر در بازار دام مشهد که قصد فروش چهار راس گوسفند به قیمت ارزان داشتند دست یافتند.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و ۲ نوجوان و مردی ۵۰ ساله را دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس مشهد گفت: بررسی‌های پلیسی نشان داد متهم اصلی پرونده پسری ۱۷ ساله است، که نقشه سرقت از خانه مادربزرگش را طراحی و با همدستی مرد میان سال و پسری دیگر، چهار گوسفند را دزدیده اند. تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.

سارق طلاجات کودکان در سرخس دستگیرشد

فرمانده انتظامی سرخس گفت: سارق به عنف طلاجات کودک ۴ ساله درسرخس کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ احمدعلی دماوندی فرمانده انتظامی سرخس گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دخترش توسط فردی ناشناس روز پنج شنبه، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله فرماندهی انتظامی و ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه پرونده حاکی از آن بود دختر بچه ۴ ساله مقابل منزل مسکونی در حال بازی بوده که فردی ناشناس خود را دوست برادر دختر بچه معرفی و با چرب زبانی، طعمه خود را به صورت پیاده تا خیابان مقابل برده و چهار حلقه النگو و یک جفت گوشواره طلای او را به سرقت برده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی سرخس گفت: ماموران انتظامی با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، چهره زنی و تحقیقات فنی و پلیسی بلافاصله سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در حالیکه در یکی از کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد حضور داشت دستگیر کردند.

سرهنگ دماوندی با اشاره به اعتیاد شدید و سابقه دار بودن متهم افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مالخر و دستگیری وی طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام کردند که خوشبختانه طلا‌های ربوده شده کشف و تحویل مالباخته شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با دیگرسرقت‌های احتمالی متهم ادامه دارد گفت: از خانواده‌های عزیز و والدین انتظار داریم با رعایت توصیه‌های مراقبتی پلیس و همچنین  از آراستن کودکان به زیورآلات خوددداری کنند تا از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری آگاهانه‌ای به عمل آید.

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *