مردم باید در جریان اقدامات مدیریت شهری قرار بگیرند

معاون فنی و عمرانی شهرداری مشهد گفت: مردم باید در جریان اقدامات مدیریت شهری قرار بگیرند.

حمیدرضا نخعی معاون فنی و عمران شهردار مشهد در دیدار با مدیرعامل موسسه شهرآرا با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که در دل شهروندان مشهدی امید ایجاد کنیم، افزود: اطلاع‌رسانی نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی کلان پروژه‌های شهری موضوع بسیار ضروری است که در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

وی احداث خطوط قطارشهری را از جمله پروژه‌های بزرگ شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: انعکاس تلاش‌های همکاران ما در این ابر پروژه، قطعا موجب خوشحالی مردم و ارتقای سطح مشارکت شهروندان خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری مشهد ادامه داد: متاسفانه مردم هنوز از تلاش‌هایی که در زیر زمین برای احداث خطوط قطارشهری انجام گرفته، اطلاع کامل ندارند لذا درخواست داریم که در جهت انعکاس رسانه‌ای جزئیات این کلان پروژه گام‌های بیشتری برداشته شود.

نخعی با تاکید بر اینکه مردم باید درجریان اقدامات مدیریت شهری قرار گیرند، گفت: در طول 4 سال گذشته بیش از 18 میلیون متر مربع آسفالت ریزی در شرایط بسیار دشوار انجام گرفت.

وی ابراز کرد: اگرچه درحال حاضر شهر مشهد گران اداره می شود اما با مشارکت مردم این امکان وجود دارد که شهر با کمترین هزینه و با کیفیت بسیار خوب مدیریت شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا هم در این دیدار بر ضرورت ارتقای سطح اعتماد مردم به مدیریت شهری و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: عدم اعتماد متقابل مانع رسیدن به منافع مشترک می شود لذا برای رفع این معضل و اعتمادسازی مجدد باید تلاش‌های جدی صورت بگیرد.

مجید خرمی افزود: اگر همه ما با هدف خدمت به مردم تلاش کنیم، نه تنها هیچ سوء تفاهی ایجاد نمی‌شود بلکه سطح اعتماد شهروندان هم ارتقا خواهد یافت.

وی از تقویت بخش فضای مجازی موسسه فرهنگی شهرآرا خبر داد و خاطرنشان کرد: روزنامه مردم مشهد ضمن پیگیری مشکلات شهروندان، با رویکرد تخصصی و حرفه ای نسبت به انعکاس خدمات مدیریت شهری اقدام می‌کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *