20 مجروح در واژگونی اتوبوس در نیشابور

رييس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پلیس راهور گفت: برابر گزارشات اوليه واژگوني يك دستگاه اتوبوس ولوو در كيلومتر ۴۷ محور نيشابور به مشهد ٢٠ مجروح داشته كه تعدادي از اين مجروحان به صورت سرپايي درمان و تعدادي نيز به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: اين حادثه اوايل ساعت ٨ بامداد روزگذشته رخ داد. اتوبوس با ۲۵ سرنشين از اصفهان به مشهد در حال حركت بوده كه برابر نظر اوليه كارشناسان پليس راه استان به دليل خستگي و خواب آلودگي راننده به پهلوي چپ واژگون شده است.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برخی از مجروحان این حادثه  به وسیله بالگرد اورژانس 115 به مشهد منتقل و سایر مجروحان به وسیله چهار آمبولانس و دو اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس 115  و سه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های مشهد و نیشابور منتقل شدند.

شهرام طاهر زاده افزود: این اتوبوس در مجموع 32 مسافر داشته و جز یک نفر الباقی مسافران و راننده به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که خوشبختانه تاکنون مورد فوتی نداشته‌ایم. پلیس علت ابتدایی این حادثه را خواب آلودگی و خستگی راننده اعلام کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *