قهرمانی چهارمین دوره مسابقات شنای جام ولایت به مشهدی‌ها رسید

چهارمین دوره مسابقات سه روزه شنای مسافت کوتاه جام ولایت در استان خراسان رضوی با معرفی تیم دلفین آبی مشهد به عنوان تیم قهرمان ظهر پنج‌شنبه به پایان رسید.

روز سوم و پایانی رقابت های شنا مسافت کوتاه تحت عنوان “جام قهرمانی ولایت” پنج شنبه (۱۱آبان ۱۳۹۶) برگزار شد. پس از پایان این مسابقات تیم دلفین آبی مشهد با مجموع امتیازات ۷۳۰ و ۴۵۲ به ترتیب در هر سه رده  سنی ۱۲-۱۱ سال، ۱۳-۱۴ سال و  بالای ۱۵ سال قهرمان شد. دلفین آبی مشهد از روز نخست به صدر جدول رفت و تا پایان صدرنشین باقی ماند. پس از این تیم در رده های سنی ۱۲-۱۱ سال و ۱۳-۱۴ سال موج تهران و هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه به ترتیب با ۴۴۲و ۴۳۵ امتیاز دوم و سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵سال تیم های فولاد آذربایجان میانه و موج تهران به ترتیب با ۴۱۴ و ۳۶۸ امتیاز به مدال نقره و برنز رسیدند.

همچنین در این دوره از مسابقات مهران قاسم‌زاده از تیم موج تهران توانست دو رکورد جدید در رده‌سنی ۱۳-۱۴ سال ثبت کند. او در ماده‌های ۲۰۰متر مختلط انفرادی و ۲۰۰متر پروانه به‌ترتیب نامش را بجای متین سهران و متین فتحی بعنوان رکورددار کشور ثبت کرد.

مسابقات امسال برای رده‌های سنی ۱۲-۱۱ سال و ۱۳-۱۴ سال و نیز بالای ۱۵ سال به میزبانی خراسان رضوی از ۹ تا ۱۱ آبان ۱۳۹۶ برگزار شد. در این مسابقات بیش از ۳۵۰ شناگر در قالب ۳۴ تیم حضور داشتند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *