جدال قعرنشینان در خوزستان

سه دیدار پایانی هفته یازدهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه وجمعه برگزار می شود. در این روز در اهواز تیم‌های ته جدولی به مصاف یکدیگر می‌روند و در شهر جم بوشهر هم تیم پارس جنوبی میزبان سپیدرود است. نگاهی به این بازی ها می اندازیم:

 

استقلال خوزستان – سیاه جامگان؛ نبرد ته جدولی‌ها

تقابل تیم‌های شانزدهم و پانزدهم جدول لیگ دیدنی خواهد بود. ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ تا هفته دهم می‌خواهند خود را از انتهای جدول جدا کنند. دو تیم بعد از استقلال تهران ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند به همین دلیل بعید است در این بازی گلی شاهد باشیم! البته استقلال خوزستان این هفته مقابل ملوان در جام حذفی پیروز شد تا کمی از بحران فاصله بگیرد اما سیاه جامگان در بابل مقابل شاگردان نکونام در ضربات پنالتی حذف شد. نبرد ته جدولی‌ها برای بسیاری از تیم‌های پایین جدول حتی استقلال تهران که در رده سیزدهم قرار دارد مهم است.

 

بازیکنان به زمان نیاز دارند

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان را تعیین‌کننده دانست.

رضا عنایتی، درباره شرایط فعلی سیاه‌جامگان گفت: ما وضعیت بدی نداریم و از زمانی که اینجا آمدیم تفکرات جدیدی بر تیم حاکم شده است. ما می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم و بازیکنان هم به زمان نیاز دارند تا با تفکرات کادر فنی هماهنگ شوند. باید هرچه سریع‌تر امتیازهایی را که از دست داده‌ایم، جبران کنیم و تا پایان نیم‌فصل اول نتایج خوبی بگیریم. ما قطعاً در نیم‌فصل دوم هم با شرایط متفاوت در بازی‌ها ظاهر خواهیم شد.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به بازی تیمش برابر استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: الان همه بازی‌ها سخت است، چون تیم‌ها در جدول فاصله نزدیکی با یکدیگر دارند. ما با یک باخت می‌توانیم شرایط بدتری پیدا کنیم و با یک برد می‌توانیم چند پله در جدول صعود کنیم. بازی با استقلال خوزستان برای ما بسیار تعیین‌کننده است و امیدوارم با دست پر اهواز را ترک کنیم. احترام خاصی برای استقلال خوزستان قائل هستیم، اما در بازی برابر این تیم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان برای مساوی گرفتن به اهواز می‌رود، گفت: طبیعاً برد از مساوی بهتر است، ولی نباختن هم از باختن بهتر است. ما تلاش می‌کنیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم از شرایط بدی که در بازی‌های گذشته وجود داشت، فاصله بگیریم. شکست‌های اخیر باعث شده تا یک موج منفی روی ذهن بچه‌ها ایجاد شود و این شرایط‌مان را سخت کرده است. ما باید شرایط روحی و روانی تیم را تغییر بدهیم.

 

پارس جنوبی – سپیدرود ؛ قرمز پوشان رشتی در سرزمین شگفتی

پارس جنوبی تیم شگفتی ساز لیگ برتر برای اینکه در کورس صدرنشینی از پرسپولیس عقب نماند باید سه امتیاز را از سپیدرود بگیرد. شاگردان تارتار بعد از سه مساوی متوالی در لیگ برتر یک پیروزی بزرگ مقابل ذوب آهن به دست آورد 3 بر صفر به پیروزی رسید. سپیدرود هم در خانه پدیده را شکست داد تا با روحیه به کنار خلیج فارس سفرکند. زمان این بازی مورد اعتراض تیم میزبان بود و پارس جنوبی معتقد است که ساعت بازی بدون هماهنگی با آنها تغییر کرده است. سپیدرود می‌خواهد هم جایگاهش را در جدول لیگ بهتر کند و هم در معادلات صدرجدول تاثیرگذار باشد. باید دید قرمزپوشان رشت در شهر شگفتی ساز جم چه نتیجه‌ای می‌گیرند.

 

صنعت نفت آبادان- گسترش فولاد؛ نبرد فراز و فیروز

گسترش فولاد هنوز در ته جدول است و برای فرار از بحران تلاش می کند اما نفت آبادان در میانه‌های جدول است و فراز کمالوند مدام به هواداران برزیلی این تیم امید بهتر شدن تیمشان را می‌دهد. تقابل فیروز کریمی سرمربی گسترش با فراز کمالوند هم در نوع خود جالب توجه است. آقا فیروز زمانی استاد فراز کمالوند بوده و باید دید او فوت آخر استادی را نزد خود نگه داشته یا فراز می‌تواند یک شکست دیگر به تیم گسترش تحمیل کند.

 

  • برنامه مسابقات و اسامی داوران

 

پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶‏

پارس جنوبی جم – سپیدرود – ورزشگاه تختی جم بوشهر- ساعت ۱۵:۳۰‏

داور: علی صفایی کمک‌ها: علی میرزابیگی – مهدی شفیعی داور چهارم: پیمان فرخی مهر ناظر: عبود سنگاشکن

استقلال خوزستان – سیاه جامگان- ورزشگاه غدیراهواز- ساعت ۱۷‏

داور: سعید رحیمی مقدم کمک‌ها: رحیم شاهین – یعقوب حجتی داور چهارم: جواد محمدی ناظر: ابوطالب طاهریان

 

جمعه ۱۲ آبان ۹۶‏

صنعت نفت آبادان- گسترش فولاد تبریز – ورزشگاه تختی آبادان – ساعت ۱۷‏

داور: مهدی مرجان زاده کمک‌ها: جلیل شعرانی – فرهاد مروجی داور چهارم: احمد محمدی ناظر: بهرام مهرپیما

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *