تشکیل کمیته بانوان هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی

رييس كميته مسابقات هيات بولينگ و بيليارد خراسان رضوي از بالا بودن سطح مسابقات خيلج فارس و توانايي مشهد، براي كسب مجدد عنوان مهد اسنوكر كشور را خبرداد.

محمد اسکندری، در خصوص برگزاری مسابقات ناين بال پاكت بيليارد جام استاني خليج‌فارس اظهاركرد: برگزاري مسابقات ناين بال پاكت بيليارد با 64 ورزشكار در مشهد فوق‌العاده بود. شيراز مهد پاكت بيليارد ايران مسابقات خود را با 48 ورزشكار برگزار مي‌كند. اكثر ملي‌پوشان تيم ملي نيز شيرازي هستند. با اين‌وجود مشهد با 64 ورزشكار مسابقات جام خليج فارس را برگزار كرد.

وي در ادامه از تشكيل كمیته بانوان هيات بولينگ و بيليارد خراسان رضوي خبرداد و افزود: كميته بانوان هيات بولينگ و بيليارد استان با تلاش‌هاي فراوان دوانلو رييس هيات شكل گرفت. هيات بولينگ و بيليارد استان در اين زمينه هزينه كرد و همچنان حاضر به هزينه كردن در اين زمينه نيز است تا بانوان خراساني را به اين ورزش پرطرفدار نزديك‌تر كند.

رييس كميته مسابقات هيات بولينگ و بيليارد خراسان رضوي افزود: در اين دوره از مسابقات براي آشنايي ببيشتر با نحوه برگزاري مسابقات، سعي كرديم كميته بانوان در طول مسابقات حضور فعالی داشته‌باشند تا مقدمه‌اي براي برگزاري مسابقات در بخش بانوان شود.

محمد اسكندري افزود: در روز اول مسابقات اتفاق بسيار شايسته‌اي رخ داد كه نشان از جوانمردي و ارزشمند بودن مسابقات خليج‌فارس داشت. ياشين هاشم‌زاده از نام‌داران خراساني در رشته بيليارد، كه ساكن تهران است، باتوجه به جا ماندن از پرواز خود نتوانست در مسابقه شركت كند. داوود كوهستاني رقيب ياشين هاشم زاده در حركتي جوانمردانه از بازي انصراف و از كميته برگزاري مسابقات درخواست تعويق بازي را كرد. باتوجه به شكست او پس از رقابت با ياشين هاشم‌زاده، داوود كوهستاني در درس ادب و معرفت پيروز شد.

وی ادامه‌داد: در این مسابقات نشان دادیم که پاکت بیلیاردی هستیم. این مسابقات را در جایی برگزارکردیم تا بیلیارد را به خیلی‌ها معرفی کنیم و خیلی‌ها را کنجکاو کردیم تا وارد این رشته ورزشی شوند. همچنین نشان دادیم که مشهد سابقه بالایی در اسنوکر دارد و اگر قرار است مجدد مهد اسنوکر کشور شود، توانایی این را دارد که در رشته‌های پاکت بیلیاردی نیز عنوان‌دار شود.

رییس کمیته مسابقات هیات بولینگ و بیلیارد خراسان‌ رضوی با اشاره به مسابقات زیر 18 سال در بوشهر خاطرنشان کرد: در رشته پاکت بیلیارد از خراسان رضوی چهار نماینده در مسابقات زیر 18 سال حضور دارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *