ایزوله شدن خط 3 بی.آر.تی از حرم مطهر تا میدان توحید

وحید برکچی در حاشیه بازدید از نحوه خدمت‌رسانی خودروهای برقی به زائران حرم مطهر رضوی در میدان شهدا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مطالعات حمل و نقل شهر مشهد که از ابتدا، اولویت آن، اجرای خطوط بی.آر.تی بوده است، در این دوره از مدیریت شهری با حمایت‌های شهردار مشهد بر آن شدیم تا این خطوط را در شهر توسعه دهیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هرچه سریع‌تر خطوط طراحی شده بی.آر.تی شهر مشهد را که هم برای حل مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوای شهر موثر واقع خواهد شد و هم گام مثبتی در جهت حمل و نقل و جابجایی سریع مجاوران و زائران امام رضا(ع) است، اجرایی کنیم.

برکچی ادامه داد: لذا در همین راستا طی 3 روز گذشته با تلاش همکارانم در معاونت حمل و نقل و ترافیک به ویژه سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل و ترافیک، احداث خط 3 بی.آر.تی شهر مشهد به صورت ایزوله در دست اقدام قرار دادیم که فاز یک این خط از حرم مطهر تا میدان توحید ایجاد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام مردم در روزهای پایانی دهه آخر صفر و با توجه به اینکه امکان تردد اتوبوس در این خط در این ایام وجود ندارد، با هماهنگی صورت گرفته تعداد 20 دستگاه ون برقی که هیچ‌گونه آلودگی هوا ندارند در این خط به‌کارگیری شدند تا به صورت رایگان مسافران را از میدان شهدا تا حرم مطهر و بالعکس جابجا نمایند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت همه دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل، در توسعه خطوط بی.آر.تی که نقش بزرگی در کاهش آلودگی هوا و حل مشکلات ترافیکی این شهر دارند گام برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *