گزارش هزینه‌های فرهنگی 6 ماهه نخست سال جاری شهرداری مشهد ارائه می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت مقرر شده است گزارش کاملی از هزینه‌کردهای حوزه فرهنگی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شود. با توجه به اینکه در سال جاری بودجه پیش‌بینی شده شهرداری به صورت کامل محقق نمی‌شود لذا اقداماتی در این حوزه در اصلاح بودجه انجام خواهد شد.

احسان اصولی در حاشیه پاسخ به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری افزود: شهرداری و شورای شهر به مسائل فرهنگی و اجتماعی نگاه حمایتی دارند ضمن اینکه ما نیز پیگیری خواهیم کرد تا از لحاظ منابع و اعتبارات در این حوزه با کمبود زیادی مواجه نشویم و بتوانیم برنامه‌های مورد نظر مردم را در حوزه فرهنگی تا پایان سال به انجام برسانیم.

وی تاکید کرد: دغدغه عمده مردم شهر در حوزه فرهنگی است زیرا مشهد شهری زیارتی و فرهنگی و همچنین پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی کشور بوده و دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی می‌باشد، لذا این مهم دغدغه شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد بوده و امیدوارم بتوانیم با تدابیر اتخاذ شده، شرایط موجود را تا پایان سال مدیریت کنیم.

اصولی با اشاره به اینکه 137 کمک‌‎رسان ما در حوزه سیاست‌گذاری‌های شورای شهر و امور اجرایی شهرداری می‌باشد، ادامه داد: امروز بیشتر تماس‌ها به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و همچنین مشکلات شهروندان در مناطق اختصاص داشت که این موارد در کمیسیون فرهنگی و همچنین کمیته‌های نظارتی پیگیری خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: فضای بسیار خوبی توسط مرکز ارتباطات مردمی 137 برای انتقال و بازتاب دادن اقدامات مدیریت شهری ایجاد شده است که این مرکز ظرفیت و پتانسیلی خوب بوده که باید بیش از این تقویت گردد.

اصولی ضمن اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر برای حمایت و تقویت مرکز 137، تصریح کرد: تقویت این مرکز می‌تواند ما را در رسیدن به مشارکت بیش از پیش مردم در اداره شهر و در بازخردگیری اقدامات شهرداری و شورای شهر یاری نماید تا ما نیز بتوانیم با توجه به درخواست‌های مردمی و هماهنگ با ان اقداماتمان را برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: : تقویت مرکز 137 موجب افزایش مشارکت مردم در اداره شهر و بازخورد گیری اقدامات شهرداری و شورای شهر می‌شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: جا دارد به همکارانمان در مرکز 137 خدا قوت عرض کنیم که پل ارتباطی شورای شهر و شهرداری با مردم هستند و به خوبی، با صبوری و سختی، این ارتباطات را به خوبی برقرار می‌کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *