کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 100 کیلو گرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

سردار “جان ثنار ” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد مخدر ، مرزداران هنگ تایباد موفق شدند بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر را کشف نمایند.

وی در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی 17 شهریور ، هنگ تایباد طی در حین کنترل خودروهای ورودی و مسافرین به کشور موفق شدند 15 کیلو و 850 گرم هروئین فشرده را از یکدستگاه خودرو کشف نمایند.

سردار جان نثار در ادامه از درگیری مرزبانان این هنگ با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و خاطر نشان کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند بیش از ۸۵ کیلوگرم مواد مخدر را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه ضمن اشاره به انجام موفق اين عمليات خاطر نشان کرد؛ سرانجام پس از انجام ماموريت ها و رد زني اکيپ اين گروهان، نيروهاي مقتدر اين هنگ بعد از پاکسازي منطقه، موفق به کشف مواد مخدر به مقدار 71 کيلو و 400 گرم حشيش، 14 کيلو و 300 گرم ترياک که در مجموع 85کيلو و 700 گرم مواد افيوني در چهار کوله جاسازي گرديده بود، شدند. در رابطه کشف اين مواد 2 قاچاقچي اتباع بیگانه دستگير شدند و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي هدايت گرديدند.

سردار “جان نثار” در ادامه از دستگیری 44 نفر متجاوز مرزی توسط مرزداران هنگ تایباد خبر داد و افزود: تلاش مرزداران هنگ تایباد ستودنی است و در این راستا همواره در جهت حراست و حفاظت از مرزها تلاش نموده اند و اجازه نخواهند داد تا قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای این استان بتوانند نقشه های شوم خود را عملی نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *