هزینه هایی که ترامپ برای پاره کردن برجام باید بپردازد

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی ادبیات دونالد ترامپ را در قبال توافق هسته ای فرار رو به جلو دانست و گفت: ادبیاتی که ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند نه قابل تفسیر است نه قابل اثبات بلکه فرار رو به جلو می باشد.

سید جلال فیاضی اظهار داشت: بالاترین پیش بینی درباره اقدامات ضد برجامی ترامپ آن چیزی است که در تبلیغات انتخاباتی گفته است یعنی پاره کردن برجام. وی افزود: اقدام ضد برجامی ترامپ هزینه سنگینی برای آمریکا خواهد داشت و واشنگتن را در انزوای بیشتری قرار خواهد داد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اگر آمریکا در گذشته می توانست با همراهی اروپا ائتلاف ضد ایرانی تشکیل دهد امروز دیگر از چنین توانی برخوردار نیست و در صورت نقض برجام کشورهای اروپایی را در مقابل خود می بیند.

وی با بیان اینکه اظهارات ضد برجامی ترامپ مصرف داخلی و تبلیغاتی دارد تا عملیاتی گفت: قطعا جمهوری اسلامی ایران اقدامات ضد برجامی رئیس جمهوری آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد و ایران بر اساس منافع ملی خود تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

فیاضی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر احساس کند برجام عملا متوقف شده است در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند به دوره قبل از توافق هسته ای برگردد.

وی خاطر نشان کرد: بازگشت احتمالی ایران به دوره قبل از برجام سرعت کشورمان برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را افزایش و با سرعت زیادی اهداف هسته ای دنبال خواهد شد.

 

 

منبع: جام‌جم آنلاین

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *