نظر پژمانفر درباره استاندار فعلی خراسان رضوی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درخصوص استاندار فعلی خراسان رضوی گفت: آقای رشیدیان کارنامه موفقی در برخی عرصه‌ها داشتند و در برخی دیگر در مقایسه با بعضی استان‌های دیگر موفقیت کاملی نداشتند.

نصرالله پژمانفر در خصوص تعیین تکلیف استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: اطلاعات جدیدی درخصوص استاندار ندارم و از طریق اخبار پیگیر مسئله هستم.

وی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی مدیریت استان اظهار کرد: یک آسیب‌های بلاتکلیفی این است که در اداره‌جات، برنامه‌ها و پیگیری‌ها را با ضعف مواجه می‌کند. امروز حتی اگر استاندار، مدیران و عوامل جدی هم تلاش کنند مشخص نیست که بتوانند تمام مطالبات را به دست بیاورند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان رضوی محدودیت‌های زیادی دارد، تصریح کرد: این مبنای غلط در استان با توجه به درصد جمعیت، مساحت کشور و هم‌مرز بودن با چند کشور  هیچ‌گاه اصلاح نشده است و درصد اعتبارات استان همواره حدود ۶ درصد بوده که باید به ۸ درصد برسد. این موارد مشکلاتی هستند که با این وضعیت بلاتکلیفی حل نخواهند شد.

نماینده مردم مشهد در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص عملکرد استاندار فعلی خراسان رضوی چیست، گفت: نمی‌توان نسبت به یک شخص مطلق صحبت و او را صد‌در‌صد تأیید یا رد نمود. طبیعتا تمام کارهای خوبی که صورت گرفته را تأیید می‌کنم و در بسیاری از مواردی که مطرح شده نیز کمک کردم.

وی افزود: ما توانستیم در خصوص مسائل شهر مشهد و استان کمک‌هایی داشته باشیم. برای حاشیه شهر مشهد اقداماتی انجام دادیم. در بحث افزایش اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفت.

پژمان‌فر گفت: آقای رشیدیان کارنامه موفقی در برخی عرصه‌ها داشتند و در برخی دیگر در مقایسه با بعضی استان‌های دیگر موفقیت کاملی نداشتند.

وی در خصوص امکان ابقا یا تغییر استاندار عنوان کرد: من در این قضایا هیچ زمان موافق یا مخالف ماندن شخصی نبودم زیرا این کار را نوعی دخالت در عرصه دستگاه‌های اجرایی می‌دانم که این اختیار خود دستگاه است.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه روحیه من در ارتباط با این مسائل این بوده که دخالتی نکنم، تصریح کرد: با این وجود نسبت به تخلفات، بی‌پروا و بدون ملاحظات شخصی و فقط برای مصالح شهر و کشور اعتراض خود را اعلام می‌کنم. تلاش کردم تا در حوزه مسائل اجرایی هیچ‌گونه اظهارنظری نکنم اما وظیفه نظارتی خود را انجام دهم.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *