آشفته بازار فوتسال خراسان رضوی!

کمیته فوتسال با تصمیمی عجیب، بدون اعلام به تیم استعدادهای درخشان، این تیم را از مسابقات استان کنار گذاشت.

دامنه اتفاقات  عجیب و غریب در ورزش استان خراسان رضوی گویا به فوتسال نیز رسیده‌است. تیم جوانان استعدادهای درخشان ۲ بار پیاپی از لیگ جوانان استان توسط مسئولین جدید کمیته فوتسال حذف گردید.

بار اول با قانون نانوشته استفاده از بازیکن بالا به پایین و بار دیگر به واسطه استفاده از بازیکنانی غیرقانونی از لیگ فوتسال جوانان استان کنار گذاشته‌شد، بدون اینکه حتی مسئولین مربوطه زحمت اعلام به مدیران باشگاه استعدادهای درخشان را به خود بدهند. جالب اینکه این تیم از طریق شبکه‌های مجازی در ساعات پایانی شب از حذف خود آگاه شد.

عجیب اینکه گفته می‌شود این تیم به واسطه حضور بازیکنانش در ۳ باشگاه در طول یک فصل بوده که رای به حذفش داده‌اند، در صورتی‌که به نظر می‌رسد داستان به شکلی دیگر است.

تیم جوانان استعدادهای درخشان پس از برگزاری مرحله نخست مسابقات استانی با نام فرش‌آرا در مسابقات مناطق کشور شرکت نمود و پس از برگزاری ۶ دیدار و حذف از این مسابقات به لیگ استانی بازگشت ولی با دستور مسئولان کمیته فوتسال و استناد به قانون از لیگ بالا به پایین از دور مسابقات حذف گردید و تیم جوانان مه‌ولات جایگزین این تیم شد.

پس از پیگیری‌های تیم حذف‌شده اما این تیم دوباره به مسابقات بازگشت و با موفقیت به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد اما این بار با استناد به استفاده از سه بازیکن حاضر در سه تیم در یک فصل این تیم را از مسابقات حذف کردند. نکته جالب توجه اینکه تیم سوم این بازیکنان همان تیم نخستینی بوده که در ابتدای فصل در آن بازی می‌کردند و در واقع آن‌ها به تیم سابق خود بازگشته‌اند. این سه بازیکن به جز استعدادهای درخشان در تیم امیدهای فرش‌آرا در لیگ برتر بازی می‌کردند.

کمیته فوتسال با استناد به ماده ۲۱ قوانین نقل و انتقالات بازیکنان بدون اطلاع به تیم استعدادهای درخشان اقدام به حذف این تیم نموده‌اند، درحالی‌که این قانون در خصوص بازیکنانی است که در سه باشگاه مختلف در طول یک فصل بازی می‌کنند. مشخص نیست کمیته فوتسال چرا چنین تصمیمی را اتخاذ نموده‌است!

لازم به ذکراست هیچ گزارشی از کمیته فوتسال به کمیته انضباطی جهت بررسی و صدور حکم داده نشده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *