مرد رهگذر سر زن میانسال را کلاه گذاشت

مرد جوان که زن ۴۷ساله را زیر نظر داشت با حیله و نیرنگ کنار خیابان سر طعمه خود را کلاه گذاشت.

زن جوان ۱۹ تراول ۵۰هزارتومانی را به کارمند بانک تحویل داد تا حساب بانکی اش واریز کند. اما کارمند بانک شعبه شیرازی مشهد متوجه جعلی بودن تراول چک ها شد.کارمند بانک و مسؤلان بانک موضوع را به فوریت های پلیسی۱۱۰اطلاع دادند.

سرهنگ محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد با دریافت این گزارش بلافاصله در محل حاضر شدند. آنها تحقیقات خود را از این زن جوان آغاز کردند.  زن ۳۸ساله گفت در یک هتل مهمانپذیر کار می کند و این تراول چک ها را از همکارش به عنوان طلب خود دریافت کرده است.

رییس پلیس مشهد گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد بلافاصله تحقیقات خود را از دیگر متهم پرونده آغاز کردند.  زن ۴۷ساله که دومین متهم پرونده بود ادعا کرد مقداری پول همراه داشته که کنار خیابان مردی رهگذر با مشاهده تراوال چک های ۱۰۰هزار تومانی درخواست می کند چون به تراول ۱۰۰هزار تومانی نیاز دارد ۵ تراول ۱۰۰هزارتومانی از او گرفته و ۴۵۰هزار تومان تراول چک های جعلی به همراه ۵۰هزار تومان اسکناس های ۱۰هزار تومانی را به او داده است.

رییس پلیس مشهد گفت: در پی ادعای زن میان سال مبنی بر فریب خوردن از مرد کلاهبردار، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری این فرد که احتمال می رود از افراد دیگری نیز با این ترفند کلاهبرداری کند ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *