صادرات محصولات نان قدس رضوی به کشورهای همسایه

مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی گفت: صادرات محصولات این شرکت از طریق برقراری پیوند اقتصادی با سایر کشورها محقق شده‌است.

محمدصادق مروارید روز چهارشنبه افزود: هم‌اکنون محصولات تولیدی نان رضوی به تمام کشورهای همسایه از جمله؛ عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان صادر می‌شود.
وی ادامه داد: این شرکت با حضور در نمایشگاه‌های خارجی و ارایه توانمندی‌های موجود به نمایندگان همه کشورها، می‌تواند کشورهای هدف جدیدی را در لیست صادرات خود قرار دهد.
مروارید، صادرات این شرکت را عاملی برای افزایش تولید و در نتیجه افزایش بهره‌وری شرکت و کشور در زمینه افزایش صادرات غیر نفتی عنوان کرد.
وی با اشاره به راهکارهای تحقق افزایش قدرت مقاومت و کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد کشور گفت: این مهم، از طریق صادرات محصولات به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه صورت می‌پذیرد و این تعامل می‌تواند موجب گسترش و توسعه سایر همکاری‌ها شود.
مروارید، مقابله با ضربه‌پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز را یکی از برنامه‌های در دست اقدام شرکت نان قدس رضوی دانست و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از تحریم‌ها، انتخاب روش‌های خاص فروش و داشتن مشتریان ثابت و توان‌مند، می‌تواند تا حد زیادی شرکت را در مسیر تعیین شده قرار دهد.
وی ادامه داد: همچنین با به کارگیری روش‌های متنوع در فروش انواع محصولات، سعی شده است میزان فروش در بالاترین سطح ممکن حفظ شود.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی اضافه کرد: عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی و تولید کالا با نام تجاری آن‌ها از جمله روش‌های موفق در این زمینه است که با نفوذ برند مورد قرارداد در منطقه، موجب بازاریابی سریع و موثر محصول و در نتیجه فروش مطلوب آن می‌شود.
 

منبع: آستان نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *