انعقاد قرارداد 92 هزار ساعت حق التدریس در استان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نوزدهمین جلسه شورای معاونین این اداره‌کل از انعقاد قرارداد 92 هزار ساعت حق التدریس در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، علیرضا کاظمی صبح امروز در نوزدهمین نشست شورا معاونین که با یاد شهید عبدالوهاب رزاقی برگزار شد گفت: نمونه بسیار خوب این مراسمات اجتماع عظیم دانش آموزی “احلی من العسل” بود و تمام اینگونه مراسمات می تواند در افزایش سرمایه های اجتماعی بسیار کمک کننده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال در بحث سازماندهی منابع انسانی و نقل و انتقالات با وجود تمام اتفاقات پیش بینی نشده با نگرانی و دغدغه کمتری نسبت به سال گذشته  مواجه بودیم ، به گونه ای که تقریبا با تمام درخواست های نقل و انتقال خارج استان موافقت شد.

وي از انعقاد قرار داد 92 هزار ساعت حق التدریس در استان خبر داد و افزود: علاوه بر این عدد 24هزار ساعت برای نیروهای پیش دبستانی قرار داد بستیم و پنج منطقه از 47 منطقه استان نیز هنوز قرار دادهای خود را در این حوزه تکمیل نکرده اند.

کاظمی با اشاره به کاهش تعداد دانش آموزان کلاس در سال تحصیلی جاری تصریح کرد: تا این لحظه حدود 200 کلاس به مجموعه کلاس های استان اضافه شده است و نزدیک به 30 هزار دانش آموز نیز در مدارس بسته های حمایتی مشغول به تحصیل می باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *