خبیری: یکی از زیباترین بازی‌‌ها متعلق به فرش‌آراست

سرمربی فرش‌آرا معتقد است تیمش به قدر کافی امتیاز از دست داده و دیگر نباید در دیدارهای خانگی به نتیجه‌ای جز پیروزی دست یابد.

«محسن خبیری»، در خصوص شرایط تیمش در آستانه دیدار با تیم شهروند ساری اظهار کرد: شهروند تیم قابل احترامی است که در جدول شرایط بسیار نزدیکی به فرش‌آرا دارد. این تیم از بازیکنان باتجربه‌ای سود می‌برد و باید با حواسی جمع در برابرش به میدان برویم.

وی افزود: بازی با شهروند بر اساس تصمیم باشگاه فرش‌آرا در سالن شهیدبهشتی برگزار می‌شود. در این زمینه مطیع باشگاه هستیم و هر تصمیمی مدیران باشگاه بگیرند اطاعت می‌کنیم.

خبیری در خصوص تعطیلات لیگ فوتسال تصریح کرد: از تعطیلات به بهترین شکل سعی کردیم استفاده کنیم. چه در زمینه آمادگی قوای بدنی، چه در خصوص تمرینات تاکتیکی و … به بهترین شکل سعی کردیم از تعطیلات استفاده کنیم. امیدوارم که در دیدار امروز هم بتوانیم با آرامش روحی بالا به مصاف حریف برویم. فرش‌آرا امتیازاتی که می‌شد از دست بدهد را داده و دیگر نباید در دیداری خانگی به چیزی جز برد فکر کنیم.

سرمربی فرش‌آرا در رابطه با شرایط قدرت بهادری تاکید کرد: در درجه اول به دنبال این هستیم که قدرت بتواند به سلامتی کامل دست یابد و بعد از آن راجع به بازی کردن یا نکردن وی فکر می‌کنیم. بعد از عمل جراحی که داشت پیشرفت خوبی  داشته و این روزها در دو نوبت به صورت انفرادی و تیمی تمریناتش را پیگیری می‌کند. بهادری برای هر تیمی یک نعمت است و امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر از این بازیکن باتجربه استفاده کنیم.

خبیری در آستانه اتمام نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال 96 با اشاره به پیشرفت تیم فرش‌آرا در طول مسابقات افزود: به جز دو بازی از سایر بازی‌هایی که بازیکنانم به نمایش گذاشتند، راضی هستم. واقعیت این است که برای شروع کار سختی داشتیم اما خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم به بخشی از اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: از ابتدای فصل هدفم بازی زیبا بود که خوشبختانه تا به امروز به آن دست یافته‌ایم و به جرات می‌گویم یکی از زیباترین بازی‌‌ها متعلق به فرش‌آراست. هرچند فکر می‌کنم در برخی از بازی‌ها بازی را به اتفاقاتی که دست ما نبود واگذار کردیم اما امیدوارم در ادامه لیگ به شکلی گام برداریم که در پایان به جمع 5 تیم برتر ایران برسیم.

وی در پایان خطاب به هواداران فوتسال خراسان گفت: امیدوارم که امروز در دیداری حساس ما را تنها نگذارند و به تشویق نماینده خراسان در برابر شهروند بپردازند.

خبیری خاطرنشان کرد: برای تعطیلات و فصل نقل و انتقالات، بازیکنی را جذب خواهیم‌کرد که توان بالاتری نسبت به بضاعت فعلی فرش‌آرا داشته‌باشد. اگر قرار باشد بازیکنی در حد و اندازه بازیکنان فعلی هم نباشد، قطعا وی را جذب نخواهیم‌کرد. در ابتدای لیگ هم به دنبال خرید بازیکن ملی‌پوش بودیم اما در بحث مالی به توافق نرسیدیم.

گفتنی است؛ دیدار تیم های فوتسال فرش آرا و شهروند ساری از ساعت 18 امروز در مشهد برگزار می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *