ثبت رکورد جهانی و افزایش سهم بازار فروش مستقیم

چکیده : سهم و رکورد جهانی فروش مستقیم چقدر است؟ این فروش توسط چند نفر در جهان انجام می شود؟ درصد و سهم کدام کشورها بیشتر است؟ 10 کشور برتر فروش مستقیم دنیا کدامند ؟

ثبت رکورد جهانی و افزایش سهم بازار فروش مستقیم   انجمن فدراسیون جهانی فروش مستقیم (WFDSA) اخیرا اعلام کرد که فروش مستقیم جهانی در سال ۲۰۱۶، ۱٫۹ درصد افزایش یافته است. این رقم از ۱۷۹٫۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ به ۱۸۲٫۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ افزایش یافته و رکورد جهانی جدید را ثبت نموده است.

جمع آوری این داده ها از طریق اعضای کمیته فرعی تحقیقات جهانی، شرکت های عضو آنها، و همکاران Nathan صورت گرفته است.

نکات برجسته این اطلاعیه عبارتند از:

در همه مناطق افزایش رشد جهانی رخ داده است. همچنین ۸۱ درصد از کشورها در سراسر جهان افزایش فروش را نشان می دهند.

نه تنها رشد سالیانه، بیش از سال های قبل وجود داشت، بلکه کانال فروش مستقیم رشد ثابت با نرخ رشد ۳ سالانه، ۵٫۲ درصد (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶) را نشان داد.

داستان رشد پایدار در طول زمان را می توان در تمام مناطق گفت و مشاهده نمود.

آسیا و اقیانوسیه که ۴۶ درصد از فروش مستقیم جهانی را تشکیل می دهند نشان می دهد رشد ۳ ساله ۶٫۷ درصد برای دوره ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ داشته است.

آمریکا که ۳۳ درصد از فروش مستقیم جهانی را تشکیل می دهد ؛ نشان می دهد که رشد ۳ ساله ۳٫۳ درصد داشته است.

اروپا، با ۲۰ درصد از فروش جهان دارای رشد ۴٫۹ درصدی است.

آفریقا- خاورمیانه، در حدود ۱ درصد از فروش جهان، رشد ۶ درصدی داشته است.

یک رکورد دیگر اینکه فروش توسط ۱۰۷ میلیون نماینده مستقل در جهان صورت گرفته است. این کارآفرینان حرفه ای هستند که کسب و کار خود را با بازاریابی محصولات و خدمات یک شرکت فروش مستقیم پیش می برند و کارآفرینان پاره وقت که می خواهند با انجام این کار درآمد بیشتری کسب کنند. این میزان فروش نمایندگان مستقل ۳٫۱ درصد بیشتر از سال قبل بوده است. محاسبه ۸۰ درصد از فروش جهانی، در ۱۰ کشور برتر دنیا است: ایالات متحده، چین، کره، آلمان، ژاپن، برزیل، مکزیک، مالزی، فرانسه و انگلستان. فروش مستقیم نشان می دهد موفقیت در هر دو کشور پیشرفته و در حال توسعه: از ۱۰ بازار برتر، شش اقتصاد پیشرفته و چهار اقتصاد در حال توسعه هستند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *