حضور موفق کنسرسیوم‌های صادراتی در روسیه

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي خراسان رضوي از دست یابی به موفقیت کنسرسیوم‌های صادراتی در نمایشگاه روسیه خبر داد.

مسعود مهدي زاده مقدم روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: اعضای پنج کنسرسیوم صادراتی استان به نمایشگاه صنایع غذایی world food روسیه اعزام شدند و از نزدیک با سرمایه گذاران و تجار خارجی بحث و گفتگو کردند.

وی افزود: باید در نمایشگاه‌های خارجی که در حوزه صنعت برگزار می‌شود واحدهای صنعتی و تولیدی حضور داشته باشند وارتباط نزدیکی برقرار کنند تا از آخرین روند بازار و دستاوردهای تکنولوژیکی که توسط متخصصان صنعت در جهان ارائه شده آگاه تا شاهد رشد و رونق اقتصادی بیشتر صنعت استان باشیم.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: نمایشگاه‌ها فرصتی مناسبی برای ارائه توانمندی‌های صنعتگران است تا درعرصه‌های داخلی و خارجی با ظرفیت‌های اقتصادی آشنا و با برخورداری از تکنولوژی‌های روز، سطح توانمندی خود را افزایش و نیز صادرات بیشتری به کشورهای مختلف داشته باشند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از دو هزار غرفه از 40 کشور جهان حضور داشتند و به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند که 12 غرفه اختصاصی مربوط به ایران بود.

مهدی زاده مقدم ابراز کرد: 5 شرکت مدیریت صادرات از استان با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور یافته و شرایط حضور محصولات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را در بازار روسیه بررسی کردند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مهترین مباحث صورت گرفته کیفیت کالاهای ایرانی، ارسال محصولات با بسته بندی مناسب، ترانزیت خوب کالا از جمله مسائل مورد بحث با بازرگانان بود که به آن پرداخته شد.

گفتنی است هیئت اعزامی استان خراسان رضوی از بزرگترین مرکز تجاری صنایع غذایی و میوه و سبزیجات روسیه بنام فود سیتی دیدن و با مدیریت مرکز تجاری ملاقات و راههای توسعه مراودات تجاری بیشتر را بررسی کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *