جودوکاران خراسانی بر سکوی سوم مسابقات کشوری ایستادند

ريیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب رتبه سوم برای خراسان رضوی توسط نوجوانان جودوکار استان در مسابقات کشوری خبر داد.

حسین محمودی، با اشاره به عملکرد خوب تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در بخش آقایان با حضور ۲۰۲جودوکار در اوزان ۸گانه بخش انفرادی و به صورت تیمی، طی ۳ روز در سالن شهید افراسیابی استان برگزار شد.

وی افزود: تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی در بخش تیمی پس از تیم‌های خوزستان و تهران به صورت مشترک با تیم استان مرکزی به مقام سوم کشور رسید. در این مسابقات تیم خراسان رضوی موفق شد یک مدال طلا و 2 برنز کسب کند.

ريیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در بخش انفرادی نیز مرتضی مختارزاده با مبارزات درخشان خود در وزن ۹۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، علی حسنی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و محمد مهدی راستگر در وزن مثبت ۹۰کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

محمودی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم این سرمایه‌ها را که در مسابقات کشوری پتانسیل بالای خود را نشان دادند به شکلی هدایت کنیم که در آینده شاهد حضور این نسل از جودوی خراسان در تیم ملی کشورمان باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *