جزییات برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع)!

رییس هیات فوتبال مشهد، می‌گوید هیچ مشکلی برای برگزاری نخستین دیدار لیگ برتری در ورزشگاه امام رضا(ع) وجود ندارد و در صورت موافقت شورای تامین، دیدار پدیده و ذوب آهن در این ورزشگاه‌ برگزار خواهد شد.

«مهدی برادران»، درباره برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا (ع)، توضیح داد: در جلسه‌ای که شنبه هیات فوتبال و مدیریت باشگاه پدیده داشت به توافق رسیدیم که دیدار این دو تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود و هیچ مشکلی برای برگزار کردن بازی در این ورزشگاه نیست و تنها چیزی که می‌تواند مانع این کار شود، مخالفت شورای تامین است. در درخواستی که من از فرماندار داشتم، خواستار آن شدم که یکشنبه جلسه‌ای برگزار و مقدمات برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن را فراهم کنند. قرار شد شورای تامین تا امروز جواب قطعی را به هیات فوتبال مشهد بدهد.

او ‌اضافه کرد: ما مشکلی نداریم و این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. البته باید این را بگویم که قرار نیست تمام بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود بلکه با توافقی که با مسئولان دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان داشتیم، قرار شد بعضی از بازی‌ها بنا بر شرایط و حساسیت در این ورزشگاه برگزار شود و بیشتر دیدارها در ورزشگاه ثامن انجام شود.

برادران درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا (ع)، تصریح کرد: ما دوره‌ امنیتی را به کمک فدراسیون فوتبال و AFC در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد و همچنین عوامل هیات فوتبال از کیفیت چمن این ورزشگاه نیز بازدید کرده‌اند و مشکلی برای برگزاری برخی از دیدارهای تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) وجود ندارد. همچنین مشکلات مربوط به ایجاد شدن ترافیک احتمالی در خیابان‌های اطراف این ورزشگاه پیش‌بینی شده و تدابیری نیز برای آن‌ها صورت گرفته که به امید خدا در روز بازی اجرایی خواهند شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *