آقای وزیر، لطفا زودتر

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان خراسان رضوی گفت: جناب رئیس جمهور و آقای وزیر کشور، لطفا در تصمیم خود برای استاندار خراسان رضوی تسریع کنید.

ابوالفضل انتظاری در خصوص تاخیر در انتخاب استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: در دولت نهم و دهم خیلی از گله‌مندی‌ها از تصمیمات عجولانه بود، دولت یازدهم و در پی آن دولت دوازدهم تدبیر و مآل اندیشی را جایگزین آن فریاد کرد.

وی ادامه داد: در بی‌تصمیمی و ابهام خیلی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها ضایع و چه بسا تهدیدها و ضعف‌ها جایگزین آن می‌شود و هزینه‌های آن را مستقیم و غیرمستقیم مردم، نظام و صد البته انقلاب اسلامی و دین پرداخت می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مدتی است موضوع تغییر یا ابقا استاندار خراسان رضوی مطرح است و هر روز شایعه‌ای در این رابطه منتشر می‌شود، عنوان کرد: اولا که با طرح موضوع تغییر، همه تصمیم‌های مدیریتی یقینا در محاق و بلاتکلیفی است. ثانیا روزانه وقت زیادی از کنشگران فرهنگی و سیاسی درگیر مذاکرات و لابی‌های محلی و کشوری می‌شود. ثالثا همگرایی و هم‌افزایی فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که متمرکز به مشکلات جدی و عمومی مردم و حرکت در جهت پرهیز از سیاست‌زدگی و قبیله‌گرایی شده بود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز افرادی که تا دیروز با هم بودند، به دلیل حاشیه‌های پیرامون تغییر و ابقای استاندار در رسانه‌ها و فضای مجازی علیه هم می‌نویسند و در این فضا سهم‌خواهی‌ها افزایش یافته است.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر تصمیم خود برای استاندار خراسان رضوی را اتخاذ کنند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *