توسعه بخش معاملات آنلاین و افزایش مشارکت مردمی

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی گفت: توسعه بخش معاملات آنلاین این شرکت، شرایط مناسبی را برای مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی فراهم کرده است.

یوسف پاشانژاد افزود: اقشار مختلف جامعه با افتتاح حساب در شرکت کارگزاری رضوی، در کمترین زمان ممکن، قادر هستند در بازار سرمایه به فعالیت بپردازند و از ابزار موجود در این بازار، بیشترین استفاده را ببرند.
وی ادامه داد: این اقدام به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی به عنوان یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
پاشانژاد با اشاره به سایر اقدامات شرکت کارگزاری رضوی مبنی بر فعال‌سازی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی در راستای کارآفرینی، گفت: این کارگزاری توانسته است طی سالیان گذشته با تخصیص منابع مالی صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدهای آستان قدس رضوی به شرکت‌های مولد و کارآفرین و نیز استخدام نیروهای متخصص برای بهره‌وری بیشتر، به این مهم جامه عمل بپوشاند.
پاشانژاد ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی برای رشد نیروهای انسانی و همچنین محیطی باز برای ورود نیروهای با تجربه و کارآمد، بخشی دیگر از فعالیت‌های این شرکت در راستای فعال‌سازی امکانات و سرمایه‌های انسانی به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی، در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خوش‌حساب را یکی دیگر از اقدامات مثبت این شرکت با تاکید بر ارتقاء درآمد برشمرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *