تعقیب و تیراندازی پلیس و 4 سرنشین پژوی مشکی بدون پلاک در مشهد

چهار جوان پژوسوار که پس از درگیری با یک مغازه دار و زخمی کردن 2 نفر، اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی و انتظامی در یک عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله از سوی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس در تشریح دستگیری عاملان شرارت و ناامنی گفت: حدود ساعت 11 صبح روز گذشته زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و اهالی منطقه الهیه مشهد از تیراندازی های وحشتناک پژوسواران ابراز نارضایتی کردند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در پی اعلام این گزارش بلافاصله گروه ویژه ای از ماموران انتظامی به بررسی این ماجرا پرداختند که مشخص شد افرادی به دلیل برخی اختلاف حساب و در حالی که سوار بر یک دستگاه پژو مشکی رنگ بدون پلاک بودند وارد منطقه اقدسیه شده و با متصدی یک فروشگاه درگیر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پژوسواران که مسلح به سلاح شکاری دولول بودند برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه اقدام به شلیک تیر هوایی کرده واز محل متواری شده بودند. بنابراین گروه گشت امحسوس کلانتری قاسم آباد وارد عمل شد و با مشخصاتی که در اختیار داشتند خودرو مذکور را در بولوار اندیشه شناسایی کردند.

سرهنگ بوستانی گفت: سرنشینان پژو بدون پلاک با دیدن موتورسواران گشت پلیس اقدام به فرار کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی به ناچار لاستیک خودرو را پس از دادن اخطارهای قانونی هدف گرفتند و با شلیک گلوله خودرو مذکور را در خیابان استاد یوسفی متوقف کردند.ددر این عملیات هماهنگ، 4 سرنشین پژو که بین 20 تا 25 سال سن دارند و برخی از آنان دارای سابقه نیز هستند در چنگ قانون گرفتار شدند.

رئیس پلیس مشهد اضافه کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مقداری مهمات، قمه و چندین چماق کشف و ضبط شد. هنگام بازجویی از متهمان مشخص شد که 2 نفر توسط این افراد مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند که توسط ماموران کلانتری الهیه به پزشکی قانونی معرفی شده اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *