کینه در نوجوانی انتقام سایبری در جوانی

عامل تهدید اینترنتی یک جوان در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

در پی اعلام شکایت یک خانم مبنی بر تهدید فرزندش به آدم ربایی در شبکه اجتماعی تلگرام تیمی از کارشناسان پلیس فتا شهرستان شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در بررسی اظهارات شاکیه پرونده مشخص شد فردی ناشناس با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز مبنی بر آدم ربایی فرزند پسر شاکیه برای وی و خانواده اش مزاحمت و با این اقدام باعث بروز مشکلات عدیده روحی و روانی برای آنان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مستندات دیجیتالی به‌جامانده متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را احضار کردند.

متهم که جوانی ۲۰ ساله بود در مواجهه با مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت: فرزند شاکیه از دوستان و همکلاسی های قدیمی من در مقطع راهنمایی بود که به دلیل توهین و ناسزا گویی های وی در آن زمان قصد انتقام گیری داشتم.

وی با اشاره به معرفی متهم خطاب به شهروندان توصیه کرد یکی از خصوصیات فضای مجازی گمنامی کاربران می باشد اما این به آن معنا نیست که کاربران به خود اجازه انجام اعمال مجرمانه دهند. زیرا هیچ عملی در این فضا از چشم تیزبین پلیس پنهان نخواهد ماند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *