جوانی و ایده‌های برتر، برگ برنده وزیر ارتباطات

نماینده سبزوار و جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان به دلیل جوانی نیاز به وزیری جوان و پرانرژی دارد تا با ارائه ایده‌های برتر بتواند این بخش را بهتر به پیش ببرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: بیشتر فعالان بخش آی.سی.تی کشور نیروهای جوان هستند بنابراین حضور وزیری جوان در راس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با داشتن ایده‌های جدید می‌تواند بهتر این بخش را پیش ببرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی «محمد جواد آذری جهرمی» را واجد ویژگی‌هایی خاص دانست که به نوعی متفاوت از سایر وزرای پیشنهادی رئیس جمهور است و ادامه داد: وی نخستین جوان پس از انقلاب اسلامی است که پیوند نسل انقلاب با نسل‌های پیش از انقلاب را شکل داده است.
سبحانی‌فر گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به لحاظ اینکه فضای مجازی در مقابل جهانی حقیقی و عینی و برتر از آن قرارگرفته است، بسیار حساس توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: همین موضوع حساسیت‌های زیادی را بوجود آورده و سبب شکل گیری مباحث فراوان پیرامون آن شده است.
عضو حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: پیش از آنکه رئیس جمهوری، محمد جواد آذری جهرمی را به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی کنند و وی در مجلس از برنامه‌های خود دفاع کند فضا به گونه‌ای بود که افراد آذری جهرمی را فردی ناتوان برای اداره وزارتخانه‌ای به این حساسی می‌دانستند.
سبحانی‌فر افزود: پس از حضور در مجلس شورای اسلامی و بعد از سخنان مخالفان و موافقان محمد جواد آذری جهرمی ،اتفاقی در مجلس رخ داد که بی سابقه بود و آن سکوت معنا داری بود که همه نمایندگان را به خود جلب کرد و این سکوت ناشی از حساسیت موضوع بود.
نماینده مردم سبزوار و جغتای و جوین در مجلس ادامه داد:پس از این سکوت معنا دارنظر نمایندگان مجلس به وی 180درجه تغییر کرد و همگان به تسلط و توانای‌های وی برمباحث مدیریتی و وزارتخانه‌ای اذعان کردند و نگاه‌ها به وی مثبت شد.
سبحانی‌فر تغییرنگاه به آذری جهرمی در مجلس شورای اسلامی و مثبت شدن نگاه‌ها را عاملی دانست که سبب شد تا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی که نظر منفی نسبت به وی داشتند نیز تغییر موضع داده و ایشان را فردی قوی بدانند.
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان داشت:تغییر نگاه‌ها عاملی شد تا برخی معاندین نظام بحث‌هایی را مطرح کنند که نشان از کانالیزه بودن آنها از خارج از کشور است و برخی مطالبی در باره وی مطرح کنند که ارتباطی با محمد جواد اذری جهرمی ندارد .
به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی، برخی مطالب مطرح شده در باره وزیرپیشنهادی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به لحاظ سنی به وی نمی خورد و بیشتر این مطالب از سوی معاندان و مخالفان نظام و از خارج از کشور رهبری و منتشر می‌شود.
سبحانی‌فر ادامه داد: اکنون فضای مجلس شورای اسلامی به گونه‌ای است که اکثر نمایندگان به توانایی‌های آذری جهرمی پی برده‌اند و معتقدند وی می‌تواند سکان‌دار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.
 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *