کمندانی: مدیران پدیده قول دادند مشکلات مالی حل شود

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: وقتی ما مقابل پیکان مساوی کردیم بازیکنان تیم خیلی ناراحت شدند چون نتوانستیم برنده باشیم اما این هفته فقط برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

«میلاد کمندانی»، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: بعد از بازی هفته اول شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم. ان‌شاءالله نتایج خوبی هم کسب می‌کنیم.

وی افزود: در بازی هفته اول چندان هماهنگ نبودیم چند غایب در ترکیب تیم ما وجود داشت اما مطمئناً هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

 

اصلا وقت‌کشی نکردیم

هافبک تیم پدیده در خصوص اینکه پیکانی‌ها معتقد بودند اعضای پدیده به دنبال وقت‌کشی در هفته اول بودند، اظهار کرد: اصلاً چنین نیتی نداشتیم و بازیکنان ما جوانمردانه بازی کردند. شاید پیکانی‌ها به خاطر اینکه میزبان بودند تصور می‌کردند که ما وقت‌کشی می‌کنیم اما اصلاً این گونه نبود.

کمندانی در خصوص اینکه چقدر به امتیازات اول فصل اهمیت می‌دهند، بیان داشت: امتیازات ابتدای فصل بسیار مهم است و من کاملاً این موضوع را قبول دارم. ما فصل گذشته 5 بازی پیاپی را بردیم و موفق شدیم تیم را بالا بکشیم. حالا هم نباید اجازه بدهیم کار به آنجا برسد و باید طوری عمل کنیم که جایگاهمان در بالای جدول از همین ابتدا خوب و مناسب باشد.

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل سپاهان، تصریح کرد: سپاهان تیم خوبی است و قطعاً ما کار سختی داریم اما شک نکنید که برای سه امتیاز پا به مسابقات خواهیم گذاشت.

کمندانی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود بازی‌های پدیده و سیاه‌جامگان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً همین‌طور است ورزشگاه ثامن از لحاظ امکانات اصلاً با ورزشگاه امام رضا (ع) قابل قیاس نیست اما چاره‌ دیگری نداریم. ما دوست داریم در ورزشگاه امام رضا (ع) که کیفیت چمن بسیار خوب دارد بازی کنیم اما این اجازه را به ما نمی‌دهند.

 

شرایط خوبی در پدیده دارم

هافبک تیم پدیده در خصوص آخرین شرایط خودش بعد از پیوستن به پدیده، گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در پدیده دارم و رضا مهاجری نیز به من لطف می‌کند زمانی که از پرسپولیس به پدیده آمدم می‌خواستم که پیشرفت کنم و بعد از مصدومیت ابتدای فصل گذشته این مربی خیلی به من کمک کرد ولی  ان‌شاءالله در این فصل تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم توانایی آسیایی شدن را دارد یا خیر، تاکید کرد: وقتی ما مقابل پیکان مساوی کردیم بازیکنان تیم خیلی ناراحت شدند چون نتوانستیم برنده باشیم. به امید خدا تمام تلاشمان را برای این اتفاق می‌کنیم.

کمندانی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان پدیده از دریافت نکردن مطالباتشان ناراحت هستند، عنوان کرد: ما بابت قراردادهای امسال اصلاً پولی نگرفته‌ایم اما آقای کریمویی به ما قول دادند که مشکلات مالی تیم حل شود و ما هم روی حرف آن‌ها حساب کرده‌ایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *